Tuto neděli 2.3. se mezi obcemi Tupesy a Zlechov uskuteční závod v autoslalomu. Náším serverem podporovaný mladý spolujezdec Patrik Kovář s jezdcem Danielem Majcem se slalomu zúčastní v rámci testování vozu před sezonou.
Nepůjde sice o úplně klasickou rally, ale posádce Majc – Kovář start poslouží jako jeden z posledních testů před zahájením sezony Volného poháru České republiky v Rally. Prvním opravdu ostrým závodem pak pro posádku bude start na Rally Hořovice v polovině května. Během zimy posádka zapracovala jak na vzhledu jejich Citroenu Saxo VTS, tak i na jeho „vnitřnostech“. Výsledkem by měl být o něco málo zvýšený výkon. Právě k otestování výkonu bude sloužit start ve Zlechově. Během zimy přibyli posádce i tři sponzoři. Ryze amatérská posádka jezdící hlavně pro radost z jízdy už tak nebude muset vše hradit jen ze svého. Konkrétně jde o firmy Auto Belák, výroba nábytku Zvintr a firmu Můčka, zabývající se výrobou plotů, zábradlí a bran. Další novinkou která se přes zimu udála, je zprovoznění nových internetových stránek Patrika Kováře. Ty vznikly za podpory Skajler Designu. Na stránkách si během sezony budete moci přečíst novinky a také výsledky posádky ve Volném poháru ČR v Rally. Patrikův web najdete na adrese www.patrik-kovar.ic.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?