Tuto neděli 2.3. se mezi obcemi Tupesy a Zlechov uskuteční závod v autoslalomu. Náším serverem podporovaný mladý spolujezdec Patrik Kovář s jezdcem Danielem Majcem se slalomu zúčastní v rámci testování vozu před sezonou.
Nepůjde sice o úplně klasickou rally, ale posádce Majc – Kovář start poslouží jako jeden z posledních testů před zahájením sezony Volného poháru České republiky v Rally. Prvním opravdu ostrým závodem pak pro posádku bude start na Rally Hořovice v polovině května. Během zimy posádka zapracovala jak na vzhledu jejich Citroenu Saxo VTS, tak i na jeho „vnitřnostech“. Výsledkem by měl být o něco málo zvýšený výkon. Právě k otestování výkonu bude sloužit start ve Zlechově. Během zimy přibyli posádce i tři sponzoři. Ryze amatérská posádka jezdící hlavně pro radost z jízdy už tak nebude muset vše hradit jen ze svého. Konkrétně jde o firmy Auto Belák, výroba nábytku Zvintr a firmu Můčka, zabývající se výrobou plotů, zábradlí a bran. Další novinkou která se přes zimu udála, je zprovoznění nových internetových stránek Patrika Kováře. Ty vznikly za podpory Skajler Designu. Na stránkách si během sezony budete moci přečíst novinky a také výsledky posádky ve Volném poháru ČR v Rally. Patrikův web najdete na adrese www.patrik-kovar.ic.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.