Subaru chtělo na testech ve Španělsku, které simulovaly podmínky mexické šotoliny, najít dobré nastavení pro svoje Imprezy. Jestli se jim na testech podařilo udělat další krůček vpřed, je zatím ve hvězdách. Ale všichni z modrého tábora by už moc chtěli.
Pro jedničku japonské stáje Subaru Pettera Solberga nezbyl po čtvrtém místě ve Švédsku žádný čas na oddech. Po švédské rally se Petter i s týmem okamžitě odebral na testy do Španělka, kde se připravovali na nadcházející soutěž světového šampionátu. „Mám pocit, že to byly vydařené testy. Podařilo se nám nalézt dobrý set-up na šotolinové cesty v Mexiku.“
V ohlédnutí za Švédskem poukázal Nor na skvělou atmosféru. „Jízda ve Švédsku mě vždy baví. Kolem tratí je pokaždé plno Norů s vlajkami Norska.“ Petter se vyjádřil i k tomu, že bratr Henning sobotní nehodou ztratil všechny šance na dobrý výsledek. „V sobotu večer jsme se o tom s Henningem bavili. Chtěl v nedělní etapě vyhrát nějakou RZ, a to se mu povedlo. Ale je mi ho líto.“
Na Pettera udělal dojem i krajan Andreas Mikkelsen, který získal jako nejmladší jezdec v mistrovství světa body za páté místo. Teď si může Petter na chvilku oddychnout a udělat si s rodinou zimní dovolenou ve Švédsku. Na programu bude údajně lyžování, jízda na sněžném skútru a hraní si se synem Oliverem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.