Mladičký Nor se tučným písmem zapsal do historie automobilových soutěží. Stalo se tak ve Švédsku, když jako nejmladší jezdec historie získal body v Mistrovství světa.
Andreas Mikkelsen se zapsal do historie jako nemladší jezdec, který dokázal bodovat v soutěži Mistrovství Světa. Mikkelsenovi bylo v den finiše soutěže osmnáct let. Dosavadní rekord držel Mathew Wilson, který v roce 2006 získal v devatenácti letech bod v Argentinské rally. Že by se pomoc od “velkého“ Marcuse už projevovala?
„Už shakedown byl pozitivní a ve voze jsem se cítil skvěle. Po cestě na start první páteční RZ se nám něco přihodilo s turbem a tyto problémy nás provázely celou páteční etapu. Musím poděkovat mechanikům Ramsportu, kteří přes noc odvedli skvělou práci a dali vše do pořádku. I v průběhu celého víkendu udělali skvělou práci. V sobotu auto pracovalo na 100%, tak jsme také mohli jet naplno, když vše bylo tak jak má. Zajeli jsme pár dobrých výsledků. Tím jsme část času, který jsme v pátek ztratili, získali zpět. To také znamenalo posun pořadím směrem vzhůru. V neděli jsme sváděli krásný souboj s Wilsonem. Proto je škoda, že musel odstoupit. Byl to krásný a tvrdý boj. Je to také velké zklamání pro něho samotného. Radši bych ho býval porazil v přímém souboji. Když jsme se dozvěděli, že je venku, tak jsme zpomalili a ladili rozpis pro rok 2010.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.