Škoda Auto dnes zahájila testování prvního funkčního prototypu vozu Škoda Fabia kategorie Super 2000. Vůz, který bude určen pro nasazování v kategorii Super 2000, vychází z druhé generace modelu Fabia.
Jeho základními technickými parametry jsou podle regulí automobilové federace FIA dvoulitrový benzinový atmosférický čtyřválec, šestistupňová sekvenční převodovka a pohon na všechny čtyři kola s trojicí mechanických diferenciálů. Dr. Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto Jsme rádi, že jsme zahájili testování Fabie Super 2000. V tomto roce chceme vůz optimalizovat a úspěšně homologovat, abychom jej mohli nasazovat na národní i mezinárodní úrovni. Konkrétní nasazení do soutěží budeme ještě diskutovat v závislosti na pokroku, výsledcích testů a závěrečné homologaci. Plánujeme rovněž nabídnout vůz privátním týmům. Zároveň budeme na bázi zákaznického servisu úzce spolupracovat s našimi zastoupeními po celém světě a společně se podílet na dalším vývoji vozu.
Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace Naše více než stoletá historie motoristického sportu je unikátní a my jsme pyšní, že na ní můžeme vozem Fabia Super 2000 navázat. Pevně věříme, že se stane její úspěšnou součástí, automobilové soutěže jsou celosvětově velmi oblíbené a nabízejí velký potenciál propagace našich produktů.
Tisková zpráva skoda-auto.comMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.