Škoda Auto dnes zahájila testování prvního funkčního prototypu vozu Škoda Fabia kategorie Super 2000. Vůz, který bude určen pro nasazování v kategorii Super 2000, vychází z druhé generace modelu Fabia.
Jeho základními technickými parametry jsou podle regulí automobilové federace FIA dvoulitrový benzinový atmosférický čtyřválec, šestistupňová sekvenční převodovka a pohon na všechny čtyři kola s trojicí mechanických diferenciálů. Dr. Eckhard Scholz, člen představenstva Škoda Auto Jsme rádi, že jsme zahájili testování Fabie Super 2000. V tomto roce chceme vůz optimalizovat a úspěšně homologovat, abychom jej mohli nasazovat na národní i mezinárodní úrovni. Konkrétní nasazení do soutěží budeme ještě diskutovat v závislosti na pokroku, výsledcích testů a závěrečné homologaci. Plánujeme rovněž nabídnout vůz privátním týmům. Zároveň budeme na bázi zákaznického servisu úzce spolupracovat s našimi zastoupeními po celém světě a společně se podílet na dalším vývoji vozu.
Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace Naše více než stoletá historie motoristického sportu je unikátní a my jsme pyšní, že na ní můžeme vozem Fabia Super 2000 navázat. Pevně věříme, že se stane její úspěšnou součástí, automobilové soutěže jsou celosvětově velmi oblíbené a nabízejí velký potenciál propagace našich produktů.
Tisková zpráva skoda-auto.comTento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.