Souboj dvou mladých jezdců je ozdobou 3 etapy. Jedná se o Matthew Wilsona na Fordu 07, který snaží uhájit pátou pozici před útočícím Andreasem Mikkelsenem. Ten jede také na Fordu, ovšem straší specifikace 06.
Souboj Brita (Wilson) s Norem (Mikkelsen) se díky odpadnutí mnoha favoritů v průběhu dvou etap posunul do míst, kde by je nikdo před startem Švédské soutěže nečekal. Pro oba to je bezesporu výborný výsledek. Narozdíl od mnohem zkušenějších kolegu nepodlehli nástrahám rozmočeného sněhu a teď si užívají svoje chvíle slávy. Za Matthewem stojí jeho otec a šéf továrního týmu Ford Malcom Wilson a za Andreasem stojí jeho “učitel“ Marcus Grönholm. Mikkelsen má se sněhem více zkušeností (pravidelně se účastní Norského šampionátu). Ovšem letošní počasí udělalo ze severské sněžné soutěže spíše šotolinovou. Proto se rozdíly mezi oběma jezdci smazaly.
Po včerejší druhé etapě činil rozestup mladíků pouhých 10s. Oba šli tedy spát s vědomím, že dnes to bude vzrušující bitva o body do světového šampionátu. Na první ranní RZ měl navrch Wilson, když získal k dobru dalších 4s. I na RZ16 byl rychlejší Brit, ale už pouze o jednu vteřinu. Následující RZ vyšla lépe Mikkelsenovi, a tak jejich rozdíl v polední pauze činí 7,9s. Dnes byly odjety zatím 3RZ, když čtvrtá byla zrušena. Oba soutěžáci udělali po jedné drobné chybě a tak se máme dnes odpoledne na co těšit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.