Jezdec Suzuki Toni Gardemeister zůstává i nadále v boji o světové body. Menší výlet z tratě na RZ11 se ovšem změnil na velký problém. “Děkovat“ za to může několika divákům.
Gardemeister startoval do zkoušky se jménem Vargasen 1 z celkové 7 příčky. Ovšem asi kilometr před cílem RZ sjel z trati. Několik diváků mu přispěchalo na pomoc, ale namísto pomoci se dočkal postrčení ještě více do příkopu. Než se Fin dostal zpět, ztratil asi 3 minuty a spadl ze sedmé příčky na desátou a se ztrátou celé minuty na poslední bodovanou příčku.
„Když jsme sjeli do příkopu, stalo se něco, co jsem za celou svou kariéru nezažil. Místo toho, aby nám pomohli, udělali diváci situaci ještě horší! Nebýt toho, ztratili bychom asi 10 až 15 sekund, ale takto jsme ztratili 3 minuty. Byl to těžký den. Ale jsem si jistý, že zítra můžeme získat nějaké body, a to bude náš cíl.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.