Oproti včerejším předpovědím se ani v dnešní druhé etapě podmínky na trati nezměnily. Stále se závodí spíš na šotolině, než na sněhu a ledu. Latvala si hlídá vedení. Prokop už celkově třináctý, v PWRC je čtvrtý.
Většina jezdců při dnešních podmínkách vsadila na jistotu. V praxi to znamená že se především hlídají pozice, které jezdci získali při včerejší etapě. Problémy s vozem na poslední dopolední zkoušce měl Henning Solberg a musel zastavit na trati. Velkou ztrátu na RZ 11 nabral i Toni Gardemeister. Ten se však s technickými problémy potýká již od včerejška. Celkové vedení v soutěži si hlídá Latvala před týmovým parťákem Hirvonenem. Jeho ztráta činí 53 vteřin. Uvidíme jestli se jezdci Fordu do sebe pustí, nebo jestli budou jen kontrolovat své současné pozice. I třetí místo stále patří vozu Ford Focus WRC. Za jeho volantem je Gigi Galli. Ital ztrácí na Hirvonen 28 sekund a je možné že se ještě pokusí zaútočit na druhou příčku. Za třemi Fordy je více než minutová mezera. Po odstoupení bratra Henninga se na čtvrtou příčku posunul Petter Solberg se Subaru. Další minutu za ním jede mladý Wilson. Ten se na pátou pozici dostal po technických problémech jiných jezdců. Ale i díky svým dobrým výkonům. A hned za Mathewem je další mladík. Konkrétně Andrea Mikkelsen. na sedmé místo se po problémech s vozem a zastavení v rychlostní zkoušce propadl Henning Solberg. Osmou pozici hájí útočící Dani Sordo. Nutno dodat že kdyby mladý Španěl neměl již před startem „jistotu“ pětiminutové penalizace, byl by v současnosti na čtvrtém místě. Jenže ani v rallysportu se na kdyby nehraje. Už na deváté pozici je zatím nejrychlejší muž klasifikace PWRC. Patrik Sandella s vozem Peugeot 207 S2000 zatím kraluje „produkčním“ vozům. Ovšem o tom nakolik je speciál S2000 sériový vůz by se dalo polemizovat. Druhým mužem PWRC je Hanninen. Ten však během dnešního dne mohutně stahoval Sandella a po RZ11 na něj ztrácí již jen 4,2 vteřiny. Třetí je Ketomaa a k potěšení českých fanoušků je na čtvrtém místě Martin Prokop. Je tak zároveň i nejlepším neskandinávským jezdcem v kategorii PWRC. Jen tak dál Martine. Dnes podle harmonogramu měly následovat druhé průjezdy ranními zkouškami. Podle informací se však RZ12 s ohledem na bezpečnost jezdců i diváků zrušila. Odpoledne se tak pojedou zřejmě jen dvě zkoušky. Důvodem zrušení dvanáctky je bláto a hluboké= koleje na trati. Večer vám samozřejmě přineseme kompletní pohled na dnešní etapu. Výsledky po RZ11 zde
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.