ŠVÉDSKÁ RALLY: Ve Švédsku to zatím vypadá, jako kdyby se nebojovalo o čas, ale o to, kdo se na trati udrží. Během dopoledních zkoušek bylo dost problémů.
Francouz ve službách Citroënu měl velké problémy na RZ4. Po vlastní jezdecké chybě vylétl z trati a zůstali asi 3 minuty ve sněhu, než se jim podařilo se odtud vyhrabat. Má docela poškozený vůz, chybí mu zadní přítlak a záď je vůbec dost poškozená. Podle Loebevých slov i motor ztratil výkon. Jezdci jsou teď v servisu a na Francouzově voze se usilovně pracuje a mechanici se snaží dát vše do pořádku.
P.G. Andersson zastavil na trati RZ4, což potvrdil i jeho týmový kolega Gardemeister. S vozem P.G. nebyl spokojen už v cíly RZ3. Ovšem u Suzuki SX4 se pravděpodobně jedná o technické potíže, nikoliv o poškození po jezdecké chybě jako je tomu v případě Loeba.
Chris Atkinson po slibném začátku, kdy se mu podařilo vyhrát shakedown, na svoje umístění už asi nenaváže. Na RZ3 se totiž dostal do bariéry. Jeho Subaru je v pořádku, ale jezdec nabral velkou ztrátu. Podobně je na tom i Urmo Aava, který přejel jednu z četných odboček, zůstal zaklíněn ve sněhu a něž se mu podařilo vůz dostat zpět na závodní trať, tak ztratil asi kolem 7 minut.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.