Jan Kopecký, pilot týmu Motorsport Kopecký, se poprvé ve své kariéře zúčastní rallye v Severní Americe.
„Corona Rally México“ je třetí soutěží seriálu Mistrovství světa v rallye 2008. Česká posádka Jan Kopecký-Petr Starý bude mít k dispozici pro start v této atraktivní soutěži vůz specifikace S2000. Právě vůz zmíněné specifikace považuje tým Motorsport Kopecký za vhodný soutěžní automobil, se kterým může Jan Kopecký navázat na své předchozí starty ve vybraných soutěžích světového šampionátu. Tým se rozhodl startovat v Mexiku kvůli velmi dobrému zázemí Jana Kopeckého v tomto regionu. Především však účast v Rally Mexiko výrazně podporují společnosti Federal Mogul a Fila, které mají v oblasti obchodní zájmy. Federal Mogul je americkou společností vyrábějící kvalitní produkty pro automobilové odvětví. Italská značka Fila je známá atraktivním sportovním oblečením a obuví. Tým Motorsport Kopecký stanovil termín vydání oficiální tiskové informace o startu posádky Jan Kopecký-Petr Starý tak, aby byla odborné i laické veřejnosti k dispozici před předpokládaným zveřejněním seznamu přihlášených posádek v „Corona Rally México“ (8.února 2008). Zároveň chtěl tým představit alespoň základní návrh designu soutěžního vozu pro tuto soutěž. Pořadatelé však uvolnili seznam přihlášených o několik dnů dříve a vzhledem k přípravě designu vozu se o startu Jana Kopeckého v Mexiku dozvěděla veřejnost dříve od pořadatelů.
„Posádka Jan Kopecký-Petr Starý zahájí oficiálně soutěžní sezónu 2008 svým prvním společným startem v atraktivní destinaci, kterou Mexiko zcela určitě je. Jan s Petrem absolvovali oficiální seznamovací jízdy před Rallye Monte Carlo a Švédskou rallye, ale pilot pochopitelně potřebuje pro svůj další jezdecký růst především starty v soutěžích. Možnost startu v Rallye Mexiko jsme využili s ohledem na obchodní zájmy našich partnerů v tomto regionu a velmi dobrému zázemí Jana v Mexiku,“ dodal ke startu v Mexiku vedoucí týmu Josef Kopecký. CRT Kopecký
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.