Jan Kopecký, pilot týmu Motorsport Kopecký, se poprvé ve své kariéře zúčastní rallye v Severní Americe.
„Corona Rally México“ je třetí soutěží seriálu Mistrovství světa v rallye 2008. Česká posádka Jan Kopecký-Petr Starý bude mít k dispozici pro start v této atraktivní soutěži vůz specifikace S2000. Právě vůz zmíněné specifikace považuje tým Motorsport Kopecký za vhodný soutěžní automobil, se kterým může Jan Kopecký navázat na své předchozí starty ve vybraných soutěžích světového šampionátu. Tým se rozhodl startovat v Mexiku kvůli velmi dobrému zázemí Jana Kopeckého v tomto regionu. Především však účast v Rally Mexiko výrazně podporují společnosti Federal Mogul a Fila, které mají v oblasti obchodní zájmy. Federal Mogul je americkou společností vyrábějící kvalitní produkty pro automobilové odvětví. Italská značka Fila je známá atraktivním sportovním oblečením a obuví. Tým Motorsport Kopecký stanovil termín vydání oficiální tiskové informace o startu posádky Jan Kopecký-Petr Starý tak, aby byla odborné i laické veřejnosti k dispozici před předpokládaným zveřejněním seznamu přihlášených posádek v „Corona Rally México“ (8.února 2008). Zároveň chtěl tým představit alespoň základní návrh designu soutěžního vozu pro tuto soutěž. Pořadatelé však uvolnili seznam přihlášených o několik dnů dříve a vzhledem k přípravě designu vozu se o startu Jana Kopeckého v Mexiku dozvěděla veřejnost dříve od pořadatelů.
„Posádka Jan Kopecký-Petr Starý zahájí oficiálně soutěžní sezónu 2008 svým prvním společným startem v atraktivní destinaci, kterou Mexiko zcela určitě je. Jan s Petrem absolvovali oficiální seznamovací jízdy před Rallye Monte Carlo a Švédskou rallye, ale pilot pochopitelně potřebuje pro svůj další jezdecký růst především starty v soutěžích. Možnost startu v Rallye Mexiko jsme využili s ohledem na obchodní zájmy našich partnerů v tomto regionu a velmi dobrému zázemí Jana v Mexiku,“ dodal ke startu v Mexiku vedoucí týmu Josef Kopecký. CRT Kopecký
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?