Před druhou letošní rally Per-Gunnar Andersson prozradil, co od něho můžou fanoušci i tým očekávat.
"Ve Švédsku pojedu podle stejné strategie, jako na Monte Carlu", řekl ´PG´ na tiskové konferenci ve Stockholmu. PG se stal novou hvězdou rally při svém vydařeném debutu na první soutěži s vozem WRC. Konečnou osmou pozici a první světový bod považuje nováček v šampionátu, tým Suzuki, za úspěch.
"Tento rok bude pro mě i pro tým plný seznamování a zlepšování ve WRC. Budu spokojený, když dokončím soutěž na desátém místě. Starovat na mé domácí rally je pro mě velká výzva."
"Jsem rád, že mám v týmu lidi, které znám. Hlavní mechanik pracující na mém voze je zkušený Švéd Stefan ´Pitan´ Erixon a další důležitou částí týmu je švédský technik Mats Karlsson, kterého vzal do týmu sám Nobuhiro´Monster´Tajima."
PG se stal náhle hvězdou po dosažení pěkného výsledku v první soutěži sezóny. Těšil se velkému zájmu švédských i jiných novinářů a ví, co může očekávat od svých fanoušků tento týden v místních lesích.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?