Smutná zpráva přišla ze servisní zóny. Jak jsme už v předešlém článku krátce informovali, jednička týmu Suzuki a průběžně desátý jezdec Rally Mote Carlo Toni Gardemeister už dále nebude v soutěži pokračovat.
Vůz Suzuki SX4 WRC Toniho Gardemeistera byl po kontrole mechaniků v servisní zóně stažen ze soutěže. Důvodem je motor, který se přehřál v poslední sobotní zkoušce.
Týmový manažer Akira Kawada řekl: „Motor se přehřál na konci RZ14 a když se auto vrátilo do Valance, tak jsme objevili vnitřní poruchu v motoru. Rozhodli jsme se dále nepokračovat, a tak můžeme motor rozmontovat a zjistit co se vlastně stalo. Ale uděláme tak až v týmové továrně v Paříži a ne zde. Je to zklamání, ale nebyl zde důvod, aby Toni pokračoval. Nebyly jsme si vůbec jisti, zda by motor vydržel vůbec trasu 48 km do Monaka do parc fairme a pak na první zkoušku.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.