Sotva začala Rallye Monte Carlo a nastalo první ostré nasazení speciálu WRC značky Suzuki, Japonci již plánují další projekt. Tentokrát se jedná o vůz perspektivní a stále se rozvíjející specifikace S2000.
V uplynulém roce prezentovala značka Suzuki svůj první speciál WRC (World Rally Car) na bázi modelu SX4, nyní by se měla objevit i verze Super 2000.
Jak prozradil týmový šéf Nobuhiro Tajima, vývoj běží již na vysoké obrátky a v polovině roku 2008 by se mělo konat první testování nového vozu. Podle šéfa týmu již součastný vůz WRC obsahuje některé díly pro S2000, čímž tým později ušetří čas i peníze při dalším vývoji.
„S tímto SX4 S2000 můžeme zainteresovaným jezdcům nabídnout i auto pro národní šampionáty,“ nechal se slyšet Tajima. Japonci by však s tímto modelem rádi vstoupili především na světovou scénu. „Možná bychom mohli naše auto vidět již na nějaké soutěži šampionátu IRC.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?