Henning Solberg, jezdec týmu Stobart Ford, chce pokračovat ve výkonech, které předváděl po celou minulou sezonu. Celkově se mu podařilo posbírat 34 bodů a vystoupat dvakrát na podium.
O víkendu v Monte pojede Henning Solberg opět za tým Stobart Ford, ale jeho cíle na asfaltových soutěžích ještě nejsou takové, jak na šotolině nebo na sněhu. “Myslím, že jsem plně připraven na to, abych zajel dobrý závod. Naše strategie je taková, že začneme se stejným nastavením jak minulý rok v Irsku a z něho pak budou vycházet další úpravy. V Irsku byly podobné podmínky a nastavení auta je podle mě perfektní, velmi jsem si ho oblíbil. Bude to pro mě lepší i v tom, že se zdejší rally nemám ještě takové zkušenosti, letos zde pojedu potřetí." "Už se těším na svezení s Focusem WRC 07, ale bude záležet i na počasí. Čím víc sněhu bude na rychlostních zkouškách, tím pro mě líp. Jsem zvědavý, jak budeme během Monte schopni konkurovat ostatním, ale pevně věřím, že se nám podaří odvést dobrý výsledek, nejlépe bodovaný.”
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?