Už tento víkend startuje Rally Monte Carlo, zahajovací podnik celého šampionátu a Mikko Hirvonen očekává, že větrné počasí v horách může z celého závodu udělat pořádně tvrdý oříšek.
„Celé Monte závisí jen a jen na počasí. Pokud je sucho, pak je to jako každá jiná asfaltová soutěž. Naopak když je zima a sněží, podmínky se každou chvíli mění a nikdo nemůže předvídat, co se stane. Jediné co můžete očekávat je, že rychlostní zkoušky budou opravdu nevyzpytatelné. A to je pro nás největší výzva v celém seriálu," říká týmová jednička BP Ford.
“Každou soutěž pojedu s jedinou myšlenkou, a tou bude vítězství. Jestliže to nedokážu, pak na mně zbude "až" druhé místo."
“Převzít po Marcusovi post týmové jedničky je velmi těžké, nicméně se cítím připraven. Během posledních dvou let mě toho hodně naučil a nyní nastal čas na to, abych se posunul nahoru a ukázal, že i já mám na to vyhrát titul."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.