Už tento víkend startuje Rally Monte Carlo, zahajovací podnik celého šampionátu a Mikko Hirvonen očekává, že větrné počasí v horách může z celého závodu udělat pořádně tvrdý oříšek.
„Celé Monte závisí jen a jen na počasí. Pokud je sucho, pak je to jako každá jiná asfaltová soutěž. Naopak když je zima a sněží, podmínky se každou chvíli mění a nikdo nemůže předvídat, co se stane. Jediné co můžete očekávat je, že rychlostní zkoušky budou opravdu nevyzpytatelné. A to je pro nás největší výzva v celém seriálu," říká týmová jednička BP Ford.
“Každou soutěž pojedu s jedinou myšlenkou, a tou bude vítězství. Jestliže to nedokážu, pak na mně zbude "až" druhé místo."
“Převzít po Marcusovi post týmové jedničky je velmi těžké, nicméně se cítím připraven. Během posledních dvou let mě toho hodně naučil a nyní nastal čas na to, abych se posunul nahoru a ukázal, že i já mám na to vyhrát titul."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?