Šéf týmu Subaru a Prodriv Dave Richards vykládá o tom, proč bude nová Impreza vítězný vůz. Tento vůz by chtěl tým nasadit v průběhu letošní sezony, přesné datum ještě není známo.
Těsně před testem nové zbraně japonské značky na šotolině se Dave Richards vyjádřil velice pozitivně na adresu tohoto vozu. Zatímco se nová Impreza pilně zkouší a testuje, první závod šampionátu WRC pojedou oba piloti se starou Imprezou WRC.
„Doposud jsme neměli žádné problémy s novým vozem. Když budeme neustále pokračovat v pracích na novém voze, budeme mít do poloviny sezóny konkurenceschopné auto. Ford tehdy (před nasazením nového vozu) testoval jen dva dny. My auto vyvíjíme rok.“ Kdy nová Impreza dojede k prvnímu měřenému testu na soutěži zůstává otevřené.
Petter Solberg se na své nové “služební“ auto velice těší. „Ještě jsem ho netestoval, neboť tým chce mít napřed auto na 100% připravené předtím, než ho budeme moci otestovat. Ale bude to velmi vzrušující.“
S Imprezou 2008 se chce tým navázat na jejich dřívější úspěchy. Už dva roky nevyhráli žádnou soutěž.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?