Šéf týmu Subaru a Prodriv Dave Richards vykládá o tom, proč bude nová Impreza vítězný vůz. Tento vůz by chtěl tým nasadit v průběhu letošní sezony, přesné datum ještě není známo.
Těsně před testem nové zbraně japonské značky na šotolině se Dave Richards vyjádřil velice pozitivně na adresu tohoto vozu. Zatímco se nová Impreza pilně zkouší a testuje, první závod šampionátu WRC pojedou oba piloti se starou Imprezou WRC.
„Doposud jsme neměli žádné problémy s novým vozem. Když budeme neustále pokračovat v pracích na novém voze, budeme mít do poloviny sezóny konkurenceschopné auto. Ford tehdy (před nasazením nového vozu) testoval jen dva dny. My auto vyvíjíme rok.“ Kdy nová Impreza dojede k prvnímu měřenému testu na soutěži zůstává otevřené.
Petter Solberg se na své nové “služební“ auto velice těší. „Ještě jsem ho netestoval, neboť tým chce mít napřed auto na 100% připravené předtím, než ho budeme moci otestovat. Ale bude to velmi vzrušující.“
S Imprezou 2008 se chce tým navázat na jejich dřívější úspěchy. Už dva roky nevyhráli žádnou soutěž.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.