Mikko Hirvonen věří, že je v jeho silách přerušit nadvládu Sebastiena Loeba a uzmout mu titul mistra světa.
Po odchodu Marcuse Gronholma se tento Fin posunul na post týmové jedničky u BP Ford a jeho cíl je jasný, vyhrát titul. Ačkoliv si je vědom toho, že ho nečeká nic lehkého, připouští, že i Loeb je k poražení.
"Pokud chci uspět, musí vše klapnout na sto procent, pak můžeme reálně pomýšlet i na titul. Uděláme pro to vše, co bude v našich silách."
"Jít v Marcusových stopách není nic jednoduchého, ale mám za sebou dva roky, během kterých jsem se toho naučil opravdu hodně."
Minulý rok skončil Hirvonen na celkové třetí příčce za Loebem a Gronholmem, ale jak sám říká, souboje, jejž sváděli tito jezdci poslední dva roky, mu hodně dali.
"Mohl jsem sledovat jejich duel z bezprostřední blízkost, takže vím, co to obnáší. Nemůžete si dovolit nedokončit rally, musíte pořád bodovat a snažit se útočit na každé rychlostní zkoušce."
"Když se mi podaří dojet všechny rally a zároveň v nich pomýšlet na výhru, pak je tu šance. Pokud ale nebudeme schopni vyhrávat, čeká na nás druhá příčka." dokončil Mikko Hirvonen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?