Mikko Hirvonen věří, že je v jeho silách přerušit nadvládu Sebastiena Loeba a uzmout mu titul mistra světa.
Po odchodu Marcuse Gronholma se tento Fin posunul na post týmové jedničky u BP Ford a jeho cíl je jasný, vyhrát titul. Ačkoliv si je vědom toho, že ho nečeká nic lehkého, připouští, že i Loeb je k poražení.
"Pokud chci uspět, musí vše klapnout na sto procent, pak můžeme reálně pomýšlet i na titul. Uděláme pro to vše, co bude v našich silách."
"Jít v Marcusových stopách není nic jednoduchého, ale mám za sebou dva roky, během kterých jsem se toho naučil opravdu hodně."
Minulý rok skončil Hirvonen na celkové třetí příčce za Loebem a Gronholmem, ale jak sám říká, souboje, jejž sváděli tito jezdci poslední dva roky, mu hodně dali.
"Mohl jsem sledovat jejich duel z bezprostřední blízkost, takže vím, co to obnáší. Nemůžete si dovolit nedokončit rally, musíte pořád bodovat a snažit se útočit na každé rychlostní zkoušce."
"Když se mi podaří dojet všechny rally a zároveň v nich pomýšlet na výhru, pak je tu šance. Pokud ale nebudeme schopni vyhrávat, čeká na nás druhá příčka." dokončil Mikko Hirvonen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.