V posledním měsíci roku 2007 proběhl první test nového vozu ve Warwickshire ve Velké Británii. Další testy na šotolině i asfaltu budou následovat pod vedením Solberga a Atkinsona.
Nový model si neodbude svůj závodní debut v Monte Carlu. Ačkoliv objevení se na tratích soutěží bylo oznámeno na konec března, přesné datum ještě není známo. „Jsme potěšeni vidět nový stroj jezdit a první výsledky jsou velmi pozitivní. Je ale moc brzy vyřknout nějaké přesné datum,“ říká ředitel Subaru World Rally Týmu Richard Taylor.
Stejně jako ve většině případů, kdy značka nasazuje nový model do MS, nasadí nový speciál až si je jistá spolehlivostí a i ostatní vývojové otázky byly odzkoušeny a vyřešeny. „Potřebujeme ještě hodně testovat, než uděláme takové rozhodnutí. Ale nesmíme si nechat utéct příliš mnoho času.“
Sezóna 2007 nebyla pro Subaru nejlehčí, připouští týmový bos. „Nebylo to pro nás lehké, ale snad je to už za námi.“ I s ohledem na pokračující vývojové práce na novém Subaru si Taylor vytvořil dobrý dojem z nového vozu. „Morálka uvnitř týmu je výborná a my vzhlížíme k novému roku s velkým očekáváním.“
Jako další zajímavá skutečnost se objevila v zahraničních médiích zpráva, že se Xevi Pons s ohledem na jeho loňské výsledky, nebude vracet na tratě MS za volantem třetího Subaru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?