V posledním měsíci roku 2007 proběhl první test nového vozu ve Warwickshire ve Velké Británii. Další testy na šotolině i asfaltu budou následovat pod vedením Solberga a Atkinsona.
Nový model si neodbude svůj závodní debut v Monte Carlu. Ačkoliv objevení se na tratích soutěží bylo oznámeno na konec března, přesné datum ještě není známo. „Jsme potěšeni vidět nový stroj jezdit a první výsledky jsou velmi pozitivní. Je ale moc brzy vyřknout nějaké přesné datum,“ říká ředitel Subaru World Rally Týmu Richard Taylor.
Stejně jako ve většině případů, kdy značka nasazuje nový model do MS, nasadí nový speciál až si je jistá spolehlivostí a i ostatní vývojové otázky byly odzkoušeny a vyřešeny. „Potřebujeme ještě hodně testovat, než uděláme takové rozhodnutí. Ale nesmíme si nechat utéct příliš mnoho času.“
Sezóna 2007 nebyla pro Subaru nejlehčí, připouští týmový bos. „Nebylo to pro nás lehké, ale snad je to už za námi.“ I s ohledem na pokračující vývojové práce na novém Subaru si Taylor vytvořil dobrý dojem z nového vozu. „Morálka uvnitř týmu je výborná a my vzhlížíme k novému roku s velkým očekáváním.“
Jako další zajímavá skutečnost se objevila v zahraničních médiích zpráva, že se Xevi Pons s ohledem na jeho loňské výsledky, nebude vracet na tratě MS za volantem třetího Subaru.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?