Týmový šéf továrního týmu Fordu Malcolm Wilson si velmi pochvaluje zlepšení a pokrok týmu Stobart Ford během roku 2007.
Juniorský tým továrního Fordu už letos šlapal na paty Subaru, což se projevilo i v tabulce týmů ztrátou pouhých tří bodů na třetí místo. Největší úspěch si tým připsal v předposlední soutěži, když v Irsku vystoupal Latvala na podium a bral třetí místo. Jenže Fin odchází k továrnímu Fordu a Wilson cítí, že Latvalova pomoc ve vývoji auta, by mohla Stobart příští rok oslabit.
„Stobart sehrál velkou roli ve vývoji Latvali, díky tomu se dostal až k přestupu do BP Ford. Od toho byl tento tým také vytvořen, aby pomáhal mladým jezdcům, kteří ještě nemají tolik zkušeností."
„Tým může být pyšný na to, co po celou sezonu předváděl, byl to jeden z nejlepších soukromých týmů," přidává Wilson. „Když jste soukromník, tak jakékoliv podium, vyhraná zkouška nebo průběžně vedení, to vše je velký úspěch. Vybudovali jsme dobrý základ, na kterém budeme v nové sezoně stavět."
Wilson přesto pevně věří, že v roce 2008 může být Stobart silnější a lepší, hodně bude záležet také na Gigi Gallim, který nahradil zmíněného a ceněného Latvalu.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?