Zkušený Belgičan je sice nominován jako čtvrtý jezdec Stobart pro sezonu 2008, ale momentální dohoda zní, že jistou účast má pouze v Monte Carlu. Francois Duval si uvědomuje, že musí podat výborný výkon.
Nemá na vybranou. Buď využije šanci, kterou mu dal tým Stobart Ford, a zajede velmi dobrý výsledek hned při ostrém startu v Monte Carlu, nebo si po zbytek sezony zřejmě moc nezajezdí.
„Pokud chci pomýšlet na další spolupráci i po Monte Carlu, pomůže mi jedině velmi dobrý výsledek. Minulý rok jsem zde nejel, takže hodně napoví již samotná příprava na rally. Proto už netrpělivě vyhlížím první testování, které by mně mělo pomoci zvyknout si na podobné podmínky," řekl Duval.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?