Jari-Matti Latvala, nový jezdec továrního týmu Ford, po skončení sezony říká, že předčila jeho vyhlídky.
Dravý finský mladík obsadil celkové osmé místo a třiceti body se stal nejlepším soukromým jezdcem. Jeho vydařené sezony se nedalo nevšimnout, což potvrdil Ford, který ho angažoval jako náhradu za Marcuse Gronholma.
„Jak pro mě, tak i pro tým to byl vydařený rok. Sám jsem si dal nějaké cíle a jsem velmi rád, že se mi je podařilo splnit. Před sezonou byl můj nejlepší výsledek čtvrté místo a tak jsem chtěl konečně vystoupat na podium, což se mi v Irsku podařilo. Je to jeden z pěti zlomových bodů napříč celým rokem."
„První z nich je z Norska, kde jsem vyhrál svoji vůbec první RZ. V Sardinii jsem zase poprvé vedl celé startovní pole. Třetí úspěch je z Německa. Tam jsem vyjel první body na asfaltu. Hodně to pro mě znamená, protože na asfaltu se mi nikdy nedařilo tolik, jako na šotolině, hodně jsem boural a vypadával. V Irsku už pak zmíněné první podium a poslední vzpomínka je z Britské rally. Vyhrát víc než polovinu rychlostních zkoušek v takhle těžké rally, co víc si přát. Celkově jsem nečekal, že si takové úspěchy připíši tak brzy," dodává s úsměvem Latvala.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?