Italský tým Abarth, který zastupuje značku Fiat v IRC (Intercontinental Rally Challenge), bude příští rok pokračovat v této sérii se dvěma speciály. Jezdci budou Giandomenico Basso, dřívější evropský šampión a současný italský šampión a Anton Alen, syn slavné rallyové legendy Markku Alena.
Abarth bude příští rok také jezdit i v italském šampionátu pomocí svého satelitního týmu. Tým bude v nadcházející sezóně velmi dobře vyvážený, Basso je asfaltovým specialistou a Alen je vynikající na šotolině, což letos potvrdil v Rusku, kde vyhrál. „Nemůžu se dočkat startu. Toto je pro mě velmi dobrá příležitost a pokusím se ze sebe vydat to nejlepší. Je zde více asfaltových rally než rally na nezpevněném povrchu. To je pro mě dobré, protože budu moci získat více zkušeností na asfaltu. Prestiž šampionátu bude velmi vysoká,“ říká Anton Alen, který pojede první celou sezónu v IRC. Abarth přes zimu pracuje na dalších vylepšeních vozu Fiat Grande Punto S2000. Vylepšení se týkají hlavně motoru a převodovky. Testy probíhaly na konci listopadu a dále budou pokračovat na začátku ledna.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?