Soutěžní jezdec Eddy Schlager přeje všem svým rallyovým přátelům hodně zdraví, úspěchů a radosti do nového roku 2008.
Platí to pro všechny jezdce, mechaniky, pořadatele, funkcionáře, novináře a samozřejmě pro všechny fanoušky, bez kterých by mu rally sport dělal jen poloviční radost. „Nejdůležitější je zdraví, všechno ostatní přijde potom samo,“ říká s úsměvem. „Českému rally sportu přeji skvělé soutěže bez vážných havárií a ať nadále září na mezinárodním poli tak silně, jako v posledních desetiletích až doposud,“ dodal ještě vilémovický pilot, který bude kromě svých soutěžních aktivit příští rok nadále podporovat i tišnovskou Eurostroj rally. Pro novou sezónu navíc chystá jedno překvapení…
Text: Jiří Dokulil, ftr-media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?