Soutěžní jezdec Eddy Schlager přeje všem svým rallyovým přátelům hodně zdraví, úspěchů a radosti do nového roku 2008.
Platí to pro všechny jezdce, mechaniky, pořadatele, funkcionáře, novináře a samozřejmě pro všechny fanoušky, bez kterých by mu rally sport dělal jen poloviční radost. „Nejdůležitější je zdraví, všechno ostatní přijde potom samo,“ říká s úsměvem. „Českému rally sportu přeji skvělé soutěže bez vážných havárií a ať nadále září na mezinárodním poli tak silně, jako v posledních desetiletích až doposud,“ dodal ještě vilémovický pilot, který bude kromě svých soutěžních aktivit příští rok nadále podporovat i tišnovskou Eurostroj rally. Pro novou sezónu navíc chystá jedno překvapení…
Text: Jiří Dokulil, ftr-media
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?