Mladý člen týmu Stobart Ford dosáhl v uplynulé sezoně na první bod v jeho závodnické kariéře v šampionátu WRC. Stalo se tak ve čtvrtém závodě roku v Mexiku za osmé místo.
Wilson připouští, že počáteční závody mohly být lepší. „Sezona začala třemi hodně těžkými rally. Dvě z nich byly pro mě úplně nové. Monako doznalo výrazných změn tratě a v Norsku se jelo poprvé.“
„V dalších podnicích první části sezony už jsme měli dobrou rychlost, ale nedostavovaly se žádané výsledky. Druhá polovina roku, zvláště její prostřední část, byla o poznání lepší. Dosahovali jsme časy v TOP 10, což bylo velice slibné.“
Matthew ukončil sezonu ziskem bodů ve třech po sobě jdoucích rallych (Japonsko, Irsko, Wales). „Výsledky v Japonsku a na britských ostrovech byly nejlepší z celé sezony. Dokončit v Japonsku na 4. místě bylo výborné, ale výsledek na ostrovech (Británie a Irsko) byl fantastický, protože jsem ho dosáhl svou rychlostí a ne odpadnutím soupeřů. Dokončil jsem před pár hodně rychlými borci.“
V posledním závodu se odehrával také boj mezi týmy Stobart a Subaru o třetí příčku v šampionátu. Ten nakonec vyzněl lépe pro japonský tým. „Být tak blízko Subaru, když jsme boj o 3. místo v tabulce prohráli až v posledním podniku, je pro tým výborný výsledek a je to také samozřejmě velká podpora pro tento rok.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?