Mladý člen týmu Stobart Ford dosáhl v uplynulé sezoně na první bod v jeho závodnické kariéře v šampionátu WRC. Stalo se tak ve čtvrtém závodě roku v Mexiku za osmé místo.
Wilson připouští, že počáteční závody mohly být lepší. „Sezona začala třemi hodně těžkými rally. Dvě z nich byly pro mě úplně nové. Monako doznalo výrazných změn tratě a v Norsku se jelo poprvé.“
„V dalších podnicích první části sezony už jsme měli dobrou rychlost, ale nedostavovaly se žádané výsledky. Druhá polovina roku, zvláště její prostřední část, byla o poznání lepší. Dosahovali jsme časy v TOP 10, což bylo velice slibné.“
Matthew ukončil sezonu ziskem bodů ve třech po sobě jdoucích rallych (Japonsko, Irsko, Wales). „Výsledky v Japonsku a na britských ostrovech byly nejlepší z celé sezony. Dokončit v Japonsku na 4. místě bylo výborné, ale výsledek na ostrovech (Británie a Irsko) byl fantastický, protože jsem ho dosáhl svou rychlostí a ne odpadnutím soupeřů. Dokončil jsem před pár hodně rychlými borci.“
V posledním závodu se odehrával také boj mezi týmy Stobart a Subaru o třetí příčku v šampionátu. Ten nakonec vyzněl lépe pro japonský tým. „Být tak blízko Subaru, když jsme boj o 3. místo v tabulce prohráli až v posledním podniku, je pro tým výborný výsledek a je to také samozřejmě velká podpora pro tento rok.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?