Sezóna 2009 má být bez tradičního úvodu, Rally Monte Carlo. Na tom se asi nic nezmění, ale nemá-li zájem organizátor šampionátu WRC, neznamená to, že nemá zájem nikdo jiný.
V sezóně 2008 bude Monte Carlo představovat klasický začátek sezóny soutěžáckého mistrovství světa tak, jak jsme na to byli doposud zvyklí. Ale z kalendáře pro rok 2009 bude asi nejslavnější soutěž světa kvůli zavádění systému rotací podniků v kalendáři vyškrtnuta.
To však neznamená, že se slavné „Monte“ konat nebude: Místo zařazení do WRC se bude konat jako podnik stále populárnějšího šampionátu Intercontinental Rally Challenge (IRC), šampionátu velmi podporovaného společnostmi BFGoodrich a Eurosport.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?