Rally je jednou z nejhezčích a nejnáročnějších motoristických disciplín vůbec. Jsme proto velmi rádi, že se nám na serveru www.auto-news.cz začátkem roku 2007 podařilo rozjet zpravodajskou sekci se zaměřením právě na tuto oblast motoristického sportu.
Přes všechny počáteční problémy s obsazením míst redaktorů, kontaktováním týmů a vedení soutěží, jakožto i s tím abychom se dostali do podvědomí fanoušků i širší veřejnosti si myslím, že se mírně komplikovaný porod povedl a děťátko nám pomalu, ale jistě roste. Tak trochu jsem si jako jeden z prvních redaktorů naší sekce vzal toto dítko za své. Pomáhal jsem mu v prvních krůčcích a jsem rád že i Vy, naši čtenáři jste byli u toho když sekce rally poprvé promluvila do českého internetu. Proto bych Vám, milí čtenáři chtěl jménem celé naší malé redakce poděkovat za projevovanou přízeň, kterou jste nám letos věnovali. Zároveň mi dovolte, abych Vám popřál co nejpříjemnější prožití svátků vánočních i celého zbytku roku 2007. Do toho dalšího roku s osmičkou na konci Vám přejeme správný vstup správnou nohou a v celém příštím roce mnoho najetých kilometrů bez nehod. Naším novoročním přáním je, aby jste nám projevovali přízeň i v sezoně 2008. Závěrem si neodpustím malou agitaci. Jelikož chceme, aby naše malé dítko v podobě rally sekce na našem serveru dál rostlo připravujeme pro vás novinky. To si však vyžaduje i rozšíření naší stávající redakce o další členy. Proto pokud máte zájem zapojit se do dění v redakci a myslíte si že máte náležitý přehled o české nebo světové rally scéně kontaktujte nás na e-mailu redakce@auto-news.cz
Na případnou spolupráci s Vámi se těší celá redakce Rallyzone.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?