Poté co Mikko Hirvonen vyhrál Britskou rally stylem start – cíl, je tento mladý jezdec Fordu připraven na nové výzvy, které ho čekají v sezoně 2008.
Mikko získal v posledním závodě sezony 2007 své třetí letošní vítězství. Celkově pak obhájil loňské třetí místo v klasifikaci jezdců. „Vítězství v posledním závodě sezony je tou nejlepší přípravou pro sezonu následující.“ říká mladík a dodává „Stát na stupních vítězů se Sebastianem Loebem, čtyřnásobným světovým šampiónem a Marcusem Grönholmem – jedním z nejlepších světových jezdců všech dob – to je pro mě na konci sezony ta největší pocta. Byla to Marcusova poslední soutěž v kariéře a mnozí čekali, že mu vítězství přenechám. Já však Marcuse znám velmi dobře a vím že toto by si ani on sám nepřál. Pro mě je zakončení sezony s vědomím tří vítězství něco, v co jsem na startu MS ročníku 2007 ani nedoufal.“
Mladý Fin během tří dnů Britské rally ukázal svou jezdeckou vyzrálost a kvalitu. Navzdory těžkému terénu a výletu mimo trať v poslední zkoušce celé soutěže, dokázal v nejtěžších podmínkách vyhrát.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?