Poté co Mikko Hirvonen vyhrál Britskou rally stylem start – cíl, je tento mladý jezdec Fordu připraven na nové výzvy, které ho čekají v sezoně 2008.
Mikko získal v posledním závodě sezony 2007 své třetí letošní vítězství. Celkově pak obhájil loňské třetí místo v klasifikaci jezdců. „Vítězství v posledním závodě sezony je tou nejlepší přípravou pro sezonu následující.“ říká mladík a dodává „Stát na stupních vítězů se Sebastianem Loebem, čtyřnásobným světovým šampiónem a Marcusem Grönholmem – jedním z nejlepších světových jezdců všech dob – to je pro mě na konci sezony ta největší pocta. Byla to Marcusova poslední soutěž v kariéře a mnozí čekali, že mu vítězství přenechám. Já však Marcuse znám velmi dobře a vím že toto by si ani on sám nepřál. Pro mě je zakončení sezony s vědomím tří vítězství něco, v co jsem na startu MS ročníku 2007 ani nedoufal.“
Mladý Fin během tří dnů Britské rally ukázal svou jezdeckou vyzrálost a kvalitu. Navzdory těžkému terénu a výletu mimo trať v poslední zkoušce celé soutěže, dokázal v nejtěžších podmínkách vyhrát.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?