Stále chybí v seznamu přihlášených na Pražský rallysprint jméno posádky, která usedne do druhé Fabie Kit Car s dílen Impromatu. Ale je rozhodnuto že se jím stane populární zlínský pilot Miroslav Březík.
Právě tento jezdec dostal nabídku od p. Brůzla k zapůjčení tohoto vozu, kterou po jednání se sponzory přijal. "Podařilo se nám sehnat potřebné finance pro start naší posádky s tímto vozem v Praze a už se těšíme jak se svezeme," dodal M. Březík.
Miroslav Březík odstartoval sezónu na Valašské rally se svojí osvědčenou Felicií třídy A5. Ovšem začátek sezónu se nevydařil a způsobil problémy do další části šampionátu. "Na Valašsku se velmi poškodila převodovka a udělala nám velkou čáru přes rozpočet, proto jsme se nemohli pravidelně zúčastňovat celého šampionátu," Uvedl Březík. Dalším startem byla domácí Kopná, kde Míra i přes problémy s posilovačem řízení s přehledem vyhrál svoji třídu a i v absolutním pořadí atakoval první desítku. Po Kopné přišla na řadu populární Barum rally kde přes velkou konkurenci se silnějšími vozy zajížděl Míra velmi dobré časy v jednotlivých zkouškách a nejvíce si cení třetího místa mezi dvoukolkami na RZ Troják kde byl poražen pouze Jean-Josephem a Grzybem. Poslední soutěží absolvovanou s felicií, tedy rally Vsetín Míra opět vyhrál svoji třídu a ve skupině A skončil na skvělém druhém místě. Tolik k letošnímu učinkování posádky a teď pár slov Míry Březíka co očekává od svezení s Fabií Kit Car na Pražském rallysprintu.
"Na Prahu si žádné cíle nedáváme o výsledek až tak nejde, jen chceme vyzkoušet fábii a hlavně zjistit jestli umím s autem vůbec jezdit. Felície je už odzkoušená a je to spíš hračka od které už vím co po mě chce. Fábie má skoro dvojnásobně takový výkon a je to prakticky vůz kategorie S1600. Má také sekvenční převodovku se kterou sem ještě nikdy nejel. Uvidíme jak nám to s autem půjde ale na 40km se toho moc nenaučíme." Foto: www.auto-news.cz, Roman Hanák, Würth Partr Rally Vsetín 2007
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?