Světová rada motoristického sportu oficiálně oznámila přesný kalendář závodů pro příští sezonu.
Ta bude čítat celkově 15 podniků, což je o jeden méně než letos. Z kalendáře vypadly soutěže v Irsku, Norsku a Portugalsku. Naopak nováčkem bude jordánská rally a po roční odmlce se vrátí světová elita do Mexika.
Předem se počítalo i s australskou rally, která se měla též po roční pauze vrátit, ale na požadavek organizátorů se návrat o jeden rok odkládá. O zařazení do kalendáře usilovaly ještě Polsko, Kypr a Jižní Afrika, ale na soupisku se už nevešly.
Sezonu odstartuje tradiční lednová Rally Monte Carlo a zakončí znovu britská rally. Čeští rallyoví fanoušci to tedy budou mít opět nejblíže do Německa.
24-27/01 rally Monte Carlo 08-10/02 rally Švédsko 29/02-02/03 rally Mexiko 28-30/03 rally Argentina 24-27/04 rally Jordánsko 16-18/05 rally Itálie 29/05-01/06 rally Acropolis 13-15/06 rally Turecko 31/07-03/08 rally Finsko 15-17/08 rally Německo 28-31/08 rally Nový Zéland 02-05/10 rally Španělsko 10-12/10 rally Korsika 24-26/10 raly Japonsko 28-30/11 rally Velká Británie
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?