Normálně jsme zvyklí, že soukromníci moc kartami nemíchají, ale na zdejších specifických tratích je tomu zcela jinak.
Guy Wilks - Phil Pugh (Subaru Impreza) Tento sympaťák si se svým postarším Subaru vede rozhodně lépe, jak třeba trojka továrního týmu Pons, který má navíc k dispozici novější verzi. Je ovšem pravdou, že Guy zdejší tratě zná. V průběhu celé etapy zajížděl vyrovnané časy a na rozdíl od jiných se nedopouštěl chyb. Pokud by se mu podařilo dokončit na aktuálním místě, tak by si kromě bodů připsal i skalp Wilsona s polotovárním Focusem. Zatím je totiž na šestém místě.
Andreas Mikkelsen - Ola Floene (Ford Focus) Tento mladičký Nor podává velice solidní výkon i se svým starým Fordem. Jeho Focus byl vyroben v roce 2004 a řadí se k nejstarším vozům WRC v listině rally. I tento jezdec má zkušenosti s místními RZ, což je důvod proč dokáže být i s tak zastaralou technikou konkurenceschopný. Už od svých začátků jezdí na ostrovech. Po dnešku je na devátém místě. Můžeme se těšit na příští rok, kdy by měl dostat specifikaci Focusu roku 07.
Kris Meeke - Paul Nagle (Subaru Impreza) Britsko-irská posádka si vedla včera velice dobře. A jejich umístění v první desítce zajišťovalo velice slibnou pozici v boji o mistrovské body. Bohužel poté se posádka začala propadat startovní listinou a na RZ9 musela vinou technické závady odstoupit.
Gareth MacHale - Allan Harryman (Ford Focus) Tento jezdec podává nenápadný výkon, ale stačí mu po dnešní etapě na bodované osmé místo. Opět se jedná o jezdce, který má se zdejšími tratěmi bohaté zkušenosti. Má k dispozici Focus z roku 2006. Jeho otec Austin MacHale jede s Focusem z roku 2003 (!) a drží se na velice dobré třinácté pozici. Tato pozice je vzhledem ke stáří vozu úctyhodná.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?