Jak to vypadá v různých továrních a továrnou podporovaných týmech po dnešku?
Ford Po včerejším výpadku se Marcus do soutěže nevrátil. Po převozu jedničky Fordu do nemocnice se to ani nedalo čekat. Mikko dnes rozhodně neměl na útočení, spíše naopak v dnešní dopolední sekci dost ztrácel. Po dopoledním servisu se situace obrátila a Mikko začal zajíždět lepší časy. V jedné RZ ovšem zažil krizovou situaci.
Citroën Spanilá jízda dvojice továrních pilotů pokračuje. Leob se podle předpokladů drží v čele a zrána mu sekundoval stejně jako včera jedině Sordo. Dani měl ovšem na RZ 12 lehčí nehodu. Vůz zůstal nepoškozen, ale ztratil tím asi 30 sekund. Po tomto incidentu už oba francouzské tovární vozy raději zpomalily. Pořád to však stačí na pohodlné vedení.
Subaru Po včerejší tragické etapě, kdy Subaru ztratilo dva vozy, nemohli být v modrém táboře spokojení. Vůz který zůstal v soutěži pilotuje Peter Solberg a dnes, hlavně v dopolední sekci, podával solidní výkony. V jednu chvíli se zdálo, že náskok před ním jedoucího Hirvonena stahoval. Poté se však odstup ustálil. Peter sám řekl, že se snaží dojet a získat body pro tým. Atkinson v soutěži pokračuje, Pons už ne.
Stobart Ford Henning Solberg v soutěži po včerejším výletu mimo trať sice pokračuje, ale je na dvacátém místě. Latvala si vede velmi dobře a je zatím třetí. Nahlas si tím říká o tovární sedačku Fordu pro příští rok. Wilson jede také docela solidně a je zatím sedmý.
Kronos Citroën Tým Kronos zde nasadil jen jednu Xsaru. Jede s ní jak jinak zkušená rakouská posádka Stohl/Minor. Po včerejšku byli sedmí. Což nebylo vůbec špatné. Dnes však měli v první etapě nehodu, urazili nárazník a den nedokončili.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?