Jak to vypadá v různých továrních a továrnou podporovaných týmech po dnešku?
Ford Po včerejším výpadku se Marcus do soutěže nevrátil. Po převozu jedničky Fordu do nemocnice se to ani nedalo čekat. Mikko dnes rozhodně neměl na útočení, spíše naopak v dnešní dopolední sekci dost ztrácel. Po dopoledním servisu se situace obrátila a Mikko začal zajíždět lepší časy. V jedné RZ ovšem zažil krizovou situaci.
Citroën Spanilá jízda dvojice továrních pilotů pokračuje. Leob se podle předpokladů drží v čele a zrána mu sekundoval stejně jako včera jedině Sordo. Dani měl ovšem na RZ 12 lehčí nehodu. Vůz zůstal nepoškozen, ale ztratil tím asi 30 sekund. Po tomto incidentu už oba francouzské tovární vozy raději zpomalily. Pořád to však stačí na pohodlné vedení.
Subaru Po včerejší tragické etapě, kdy Subaru ztratilo dva vozy, nemohli být v modrém táboře spokojení. Vůz který zůstal v soutěži pilotuje Peter Solberg a dnes, hlavně v dopolední sekci, podával solidní výkony. V jednu chvíli se zdálo, že náskok před ním jedoucího Hirvonena stahoval. Poté se však odstup ustálil. Peter sám řekl, že se snaží dojet a získat body pro tým. Atkinson v soutěži pokračuje, Pons už ne.
Stobart Ford Henning Solberg v soutěži po včerejším výletu mimo trať sice pokračuje, ale je na dvacátém místě. Latvala si vede velmi dobře a je zatím třetí. Nahlas si tím říká o tovární sedačku Fordu pro příští rok. Wilson jede také docela solidně a je zatím sedmý.
Kronos Citroën Tým Kronos zde nasadil jen jednu Xsaru. Jede s ní jak jinak zkušená rakouská posádka Stohl/Minor. Po včerejšku byli sedmí. Což nebylo vůbec špatné. Dnes však měli v první etapě nehodu, urazili nárazník a den nedokončili.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?