Vedoucí jezdec průběžného pořadí Marcus Gronholm chyboval podobně jako v Japonsku i v aktuálně probíhající irské rally. Spolu s kopilotem Rautianenem vyvázl z těžké nehody nakonec nezraněn, jejich Ford je však natolik poškozen, že ze soutěže odstupují.
Po včerejším vítězství v superspeciálce nezačal dnešní den pro eso Fordu nejlépe a do inkriminované SS4 nastupoval až jako třetí za dvojicí Citroenů. Ve sjezdu do Lough Gill chyboval Marcus při brzdění a narazil prudce do skály levou stranou vozu. V důsledku nárazu přišel jeho Ford o obě levá kola.
Gronholm sice upadl do krátkého bezvědomí, ale po převozu do nemocnice a rutinní prohlídce byl již propuštěn.
V čele soutěže vystřídal Sorda Loeb, jenž je jediným soupeřem Gronholma v boji o titul.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?