Mikko Hirvonen má letos na kontě dvě vítězství, to poslední získal po zaváhání favoritů v posledním závodě, kterým byla velmi náročná japonská rally. Na předposlední soutěž jede tudíž dobře naladěn a doufá, že pomůže týmu dosáhnout dobrých výsledků.
„Vítězství v Japonsku hodně zvedlo moje sebevědomí. Celý víkend byl opravdu perfektní a závod se nám jednoduše povedl, proto jsme vyrazili do Irska dobře naladěni a těšili se na zdejší zkoušky,“ zhodnotil cestu do Irska Hirvonen.
„Jenomže když jsme se záhy přesvědčili na vlastní oči, jak zdejší zkoušky vypadají, tak musíme zhodnotit, že nás tu čeká opravdové peklo. Nikdo navíc neví, jaké bude počasí. Přes noc může mrznout, ráno bude náledí, a zdejší úzké a hrbolaté cesty budou extrémně obtížné. My bychom zde rádi oslavili titul v hodnocení tymů a samozřejmě chceme Marcusovi co nejvíce ulehčit cestu za titulem, ke kterému má opravdu velmi blízko.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?