Mikko Hirvonen má letos na kontě dvě vítězství, to poslední získal po zaváhání favoritů v posledním závodě, kterým byla velmi náročná japonská rally. Na předposlední soutěž jede tudíž dobře naladěn a doufá, že pomůže týmu dosáhnout dobrých výsledků.
„Vítězství v Japonsku hodně zvedlo moje sebevědomí. Celý víkend byl opravdu perfektní a závod se nám jednoduše povedl, proto jsme vyrazili do Irska dobře naladěni a těšili se na zdejší zkoušky,“ zhodnotil cestu do Irska Hirvonen.
„Jenomže když jsme se záhy přesvědčili na vlastní oči, jak zdejší zkoušky vypadají, tak musíme zhodnotit, že nás tu čeká opravdové peklo. Nikdo navíc neví, jaké bude počasí. Přes noc může mrznout, ráno bude náledí, a zdejší úzké a hrbolaté cesty budou extrémně obtížné. My bychom zde rádi oslavili titul v hodnocení tymů a samozřejmě chceme Marcusovi co nejvíce ulehčit cestu za titulem, ke kterému má opravdu velmi blízko.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?