Při Rally Japonsko došlo v zákulisí šampionátu WRC k významnému setkání, které může výrazně zamíchat stojatými vodami nejvyšší třídy soutěžního sportu. Britský Prodrive obdržel od Subaru nabídku s jasným cílem, vyhrávat a získat titul.
David Richards se dlouho připravoval na vstup do Formule 1 s vlastním týmem, ale současná politická situace plán opozdila, ne-li definitivně zrušila. Brit se však o práci bát nemusí, jeho společnost má velké renomé a možná se zaměří znovu na rally, kde se jako schopný a úspěšný manažer v minulosti proslavil.
„Tohle je o vedení týmu a jde o jasný plán od samého začátku do konce. Každý a myslím to doslova, se mu musí podřídit," prohlásil Richards v návaznosti na nabídku Ikuo Mori.
Subaru už dva roky nevyhrálo soutěž mistrovství světa a vztah s hvězdou týmu Petterem Solbergem je poněkud napjatý. Šampion z roku 2003 však bude startovat za japonský tým i příští rok, ale Richards se už nyní nechal slyšet, že je ochoten jednat tvrdě, aby dostál závazků a cílů.
„Nechci mít v týmu někoho s vlastním plánem. Jestliže tam budu muset přijít a udělat zlou krev, udělám to. V tomto směru jsem hodně tvrdý a nějaká ta rozbitá vajíčka mi vůbec nevadí."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?