Guy Frequelin, šéf sportovní divize Citroenu, se rozhodl, že po mnoha strávených letech u tohoto týmu na konci roku odejde.
Tento dvaašedesátiletý Francouz zastával místo ředitele od roku 1989, ale od ledna 2008 ho nahradí Olivier Quesnel, který například společně s Jeanem Todtem pomohl založit Peugeot Sport.
Generální ředitel Citroenu Gilles Michel přiznal, že se poslední měsíc připravovali na Frequelinův odchod, nicméně poslední dvě zbývající rally pojedou Sébastien Loeb a Dani Sordo ještě pod jeho taktovkou. Přítomný zde bude ale i nástupce Quesnel, který by se měl na svou novou roli co nejlépe připravit.
Frequelinovy největší úspěchy jsou spojeny především se Sébastienem Loebem, který dovedl Citroen v letech 2003, 2004 a 2005 k titulu mezi týmy, a proto doufá, že na začátku prosince bude moci s Francouzem oslavit jeho čtvrtý titul mistra světa.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?