Guy Frequelin, šéf sportovní divize Citroenu, se rozhodl, že po mnoha strávených letech u tohoto týmu na konci roku odejde.
Tento dvaašedesátiletý Francouz zastával místo ředitele od roku 1989, ale od ledna 2008 ho nahradí Olivier Quesnel, který například společně s Jeanem Todtem pomohl založit Peugeot Sport.
Generální ředitel Citroenu Gilles Michel přiznal, že se poslední měsíc připravovali na Frequelinův odchod, nicméně poslední dvě zbývající rally pojedou Sébastien Loeb a Dani Sordo ještě pod jeho taktovkou. Přítomný zde bude ale i nástupce Quesnel, který by se měl na svou novou roli co nejlépe připravit.
Frequelinovy největší úspěchy jsou spojeny především se Sébastienem Loebem, který dovedl Citroen v letech 2003, 2004 a 2005 k titulu mezi týmy, a proto doufá, že na začátku prosince bude moci s Francouzem oslavit jeho čtvrtý titul mistra světa.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?