Sébastien Loeb a Daniel Elena už hodili chybu, která je pravděpodobně stála návrat na čelo šampionátu, za hlavu.
Hrubka nastala během druhé sobotní etapy v RZ13 japonské rally. Posádka havarovala, a ačkoliv se v neděli ještě vrátila v rámci systému SupeRally, bodovat se jí po technických problémech nepodařilo. „Mohli jsme tak alespoň nasbírat data ohledně nastavení auta, což se určitě bude hodit ve Walesu," řekl snad jedinou pozitivní věc z víkendového zklamání Loeb.
„Po včerejším výpadku Marcuse nám stačí i druhé místo k návratu na první příčku v šampionátu, zároveň budeme mít dostatečný náskok," řekl po I. etapě Loeb. Jeho záměr se mu však nepodařilo dovést k naplnění.
„Oba jsme tu nehodu hodili za hlavu a nyní už se soustředíme jen na závěrečné dva podniky, které budou definitivně rozhodovat o titulu. Samozřejmě to je velká ztráta, ale náš souboj není nikterak ztracený, všechno je možné a my se pokusíme být těmi, kteří budou na konci sezony šťastnější."
Jak bylo řečeno, do konce zbývají dvě soutěže, Irská a Britská rally, ztráta činí 4 body, obě se pojedou z větší části na nezpevněném povrchu. Otázkou ovšem zůstává, zda Loeb, téměř nepřekonatelný specialista na asfalt, dokáže porazit Grönholma, který je naopak vyhlášený mistr volantu na šotolině.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?