Sébastien Loeb a Daniel Elena už hodili chybu, která je pravděpodobně stála návrat na čelo šampionátu, za hlavu.
Hrubka nastala během druhé sobotní etapy v RZ13 japonské rally. Posádka havarovala, a ačkoliv se v neděli ještě vrátila v rámci systému SupeRally, bodovat se jí po technických problémech nepodařilo. „Mohli jsme tak alespoň nasbírat data ohledně nastavení auta, což se určitě bude hodit ve Walesu," řekl snad jedinou pozitivní věc z víkendového zklamání Loeb.
„Po včerejším výpadku Marcuse nám stačí i druhé místo k návratu na první příčku v šampionátu, zároveň budeme mít dostatečný náskok," řekl po I. etapě Loeb. Jeho záměr se mu však nepodařilo dovést k naplnění.
„Oba jsme tu nehodu hodili za hlavu a nyní už se soustředíme jen na závěrečné dva podniky, které budou definitivně rozhodovat o titulu. Samozřejmě to je velká ztráta, ale náš souboj není nikterak ztracený, všechno je možné a my se pokusíme být těmi, kteří budou na konci sezony šťastnější."
Jak bylo řečeno, do konce zbývají dvě soutěže, Irská a Britská rally, ztráta činí 4 body, obě se pojedou z větší části na nezpevněném povrchu. Otázkou ovšem zůstává, zda Loeb, téměř nepřekonatelný specialista na asfalt, dokáže porazit Grönholma, který je naopak vyhlášený mistr volantu na šotolině.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?