ROZHOVOR: Přední český soutěžák Jiří Volf se narodil v Boskovicích a jeho prvním startem v rally byla Rally Vyškov v roce 2000 kde startoval s Hondou Civic a obsadil druhé místo ve skupině.
V roce 2001 již absolvoval celý sprintový šampionát a skončil druhý v celkovém pořadí své skupiny. Ve své dosavadní kariéře vyzkoušel i vozy specifikace WRC a od loňského roku startuje s Mitsubishi Lancer Evo VIII.
My Vám přinášíme krátký rozhovor s Jirkou o letošní sezoně a plánech do budoucnosti. Jakého šampionátu jste se v letošní sezóně zúčastnili?
Zúčastnili jsme se tzv. prostředního národního mistrovství v rally a vybraných podniků jako byla Barum rally Zlin, o víkendu budeme na Setkání mistrů v Sosnové a koncem roku na Pražském rallysprintu. Škoda zrušeného Hradce, mohlo se bojovat na krásné a technické soutěži ještě o měsíc později!
Jak hodnotíte výsledky v sezóně 2007. Kterého výsledku si ceníte nejvíce?
Průběh sezony je pro team uspokoující 9. absolutně, 3. místo v N a 3. místo v N4, 3. místo v Matador cupu. Náš výsledek výrazně poškodila havárie v Pelhřimově, technická závada nového dílu na Vyskově a zrušení rally Hradec Králové, Nejvíce si cením prvního místa na Valašské rally.
Prozradíte něco o plánech do příští sezóny?
V plánu bude velké Mezinárodní mistrovství ČR v rally s vlastním vozem EVO 9, v přípravě jsou i starty v mistrovství SK se stejným nebo srovnatelným vozem, případně navíc domácí Böttcher rally Vyškov. Cílem je dokončit sezonu 2008 okolo 5. místa absolutně a dojet všechny podniky kde budeme startovat.
Děkujeme za rozhovor... Foto: Roman Hanák / www.auto-news.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?