Po II. etapě Japonské rally, která znamenala konec pro celu řadu favoritů, vede s více než půlminutovým náskokem týmový dvojka Fordu, Mikko Hirvonen.
"Ráno jsme soupeřili s Loebem, ale když jsme zjistili, že chyboval a sjel do příkopu, trochu jsme zpomalili, a když úplně stejně dopadl Jari-Matti Latvala, nechtěli jsme být další, kdo je bude následovat a jeli jsme velmi opatrně. Všude bylo mokro a hodně to klouzalo, ale naše pneumatiky fungovaly velmi dobře a auto mohlo držet stopu. V každé zatáčce to bylo na hraně, nebylo možné ani na chvíli polevit," řekl vedoucí muž Japonské rally.
"A dnešní odpoledne bylo též velmi hektické, na trati byly vyjeté stopy a kameny. Toto je trochu odlišný závod, protože tu jsou samé úzké cesty, ale počasí nám to velice zhoršuje, ráno bylo i náledí. Zítra budu startovat za Dani Sordem, tak že můžu kontrolovat jeho časy a podle toho se i přizpůsobit, nicméně hlavní bude 100% koncentrace."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?