Po II. etapě Japonské rally, která znamenala konec pro celu řadu favoritů, vede s více než půlminutovým náskokem týmový dvojka Fordu, Mikko Hirvonen.
"Ráno jsme soupeřili s Loebem, ale když jsme zjistili, že chyboval a sjel do příkopu, trochu jsme zpomalili, a když úplně stejně dopadl Jari-Matti Latvala, nechtěli jsme být další, kdo je bude následovat a jeli jsme velmi opatrně. Všude bylo mokro a hodně to klouzalo, ale naše pneumatiky fungovaly velmi dobře a auto mohlo držet stopu. V každé zatáčce to bylo na hraně, nebylo možné ani na chvíli polevit," řekl vedoucí muž Japonské rally.
"A dnešní odpoledne bylo též velmi hektické, na trati byly vyjeté stopy a kameny. Toto je trochu odlišný závod, protože tu jsou samé úzké cesty, ale počasí nám to velice zhoršuje, ráno bylo i náledí. Zítra budu startovat za Dani Sordem, tak že můžu kontrolovat jeho časy a podle toho se i přizpůsobit, nicméně hlavní bude 100% koncentrace."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?