Marcus Grönholm musel po havárii odstoupit z japonské rally a řádně si tak zkomplikoval cestu za mistrovským titulem.
"Havárie se stala v zatáčce, u níž jsem si letos měnil rozpis. Je rychlejší než v minulosti, protože tam vykáceli pár stromů. Auto se smeklo a pravým zadním kolem narazilo do balíku slámy. To nás odhodilo na druhou stranu na pařez. Dostali jsme pořádnou ránu na mé dveře. Bude to těžké opravit, ale tým pro to udělá vše." Marcusova slova před inspekcí technických komisařů.
Ti však nakonec vůz Marcuse Grönholma neshledali způsobilým pro další pokračování v soutěži kvůli nadměrnému porušení ochranného rámu. Marcus poté prohlásil:
"Titul je stále otevřený, i když po odstoupení v Japonsku to bude mnohem složitější. Tato nehoda byla podobná té, kterou jsem měl loni v Austrálii, kdy jsem také trefil pařez. Tenkrát mě to stálo titul, letos to snad bude obráceně."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?