Marcus Grönholm musel po havárii odstoupit z japonské rally a řádně si tak zkomplikoval cestu za mistrovským titulem.
"Havárie se stala v zatáčce, u níž jsem si letos měnil rozpis. Je rychlejší než v minulosti, protože tam vykáceli pár stromů. Auto se smeklo a pravým zadním kolem narazilo do balíku slámy. To nás odhodilo na druhou stranu na pařez. Dostali jsme pořádnou ránu na mé dveře. Bude to těžké opravit, ale tým pro to udělá vše." Marcusova slova před inspekcí technických komisařů.
Ti však nakonec vůz Marcuse Grönholma neshledali způsobilým pro další pokračování v soutěži kvůli nadměrnému porušení ochranného rámu. Marcus poté prohlásil:
"Titul je stále otevřený, i když po odstoupení v Japonsku to bude mnohem složitější. Tato nehoda byla podobná té, kterou jsem měl loni v Austrálii, kdy jsem také trefil pařez. Tenkrát mě to stálo titul, letos to snad bude obráceně."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?