Jezdci Stobart M-Sport Fordu jsou zvědavi na svoje výkony na šotolině. Ze všech nejvíce se tam těší Henning Solberg. Ale zároveň to bude nová soutěž, kterou se bude muset naučit.
Henning Solberg Po třetí v tomto měsíci jedu na soutěž, kde jsem ještě nikdy nestartoval. Můj přístup bude stejný jako ke dvěma předcházejícím. Jediná pozitivní věc je, že se opět vracíme na můj preferovaný povrch šotolinu. Párkrát už jsem o těchto zkouškách slyšel a myslím, že to tam pro mě bude těžké. Úzké, rychlé šotolinové tratě budou složité a vyletět nebude nic těžkého. Můj plán je získat ze začátku nějaké zkušenosti, než na to opravdu zatlačím. Bude zajímavé se vrátit na šotolinu a myslím si, že to co jsem se naučil na přešlých dvou asfaltových soutěžích, mi může pomoci.
Jari-Matti Latvala Opravdu mám tamější tratě rád. Jsou velice náročné pro jezdce a je jednoduché zde ztratit koncentraci. Minulý rok jsem se zde učil ve voze skupiny N, ale poslední den jsme měli nějaké mechanické problémy. Zkoušky jsou rychlé, ale úzké. Je zde hodně slepých zatáček. Mám plán jet podobně, jako na předešlých asfaltových soutěžích. Na nich jsem zkoušel méně agresivní styl a tím pádem i jet více plynule s vozem. To bude důležité i zde. Chtěl bych dosáhnout na dobrý výsledek, ale také rozvíjet můj jezdecký styl. To je důležité pro moji budoucnost.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?