Závod bude pro tento tým velice zajímavý, neboť budou na domácí půdě. Všichni tři jezdci chtějí dosáhnout nejlepšího výsledku. I když to bude velice těžké na rozbahněných cestách kolem centra soutěže v Obihirou.
Peter Solberg Japonská rally bude pro nás velice zajímavá a většinou si zde jízdu užívám. Máme zde smíšené výsledky, vítězství v roce 2004, ale nedojeli jsme v roce 2005. Fanoušci jsou vždy výborní, navíc je to naše domácí rally. Cítím se velice dobře po výsledku na Korsice. Myslím také, že auto bude mít po našich testech dobrý setup. Doufám v dobrý výsledek.
Chris Atkinson Japonsko snad bude pro nás dobré. Vloni jsme zde skončili čtvrtí a před dvěma lety jsme byli na podiu. Bude dobré jet zase po dvou asfaltových soutěžích na nezpevněném povrchu. Auto bude lepší na hrbolatém a rozbitém povrchu než na rovném asfaltu. Doufám v dobrý výsledek, ale bude to velice těžké. Zkoušky budou poměrně dlouhé. Je zde dost zatáček, do kterých není přes vysokou trávu vidět a většinou je zde těžké zvolit správnou stopu. Je jednoduché udělat pak chybu. Je to těžká rally.
Xevi Pons Nikdy jsem v Japonsku nejel. Takže přesně nevím co můžu očekávat. Soutěž je docela dlouhá a dost zkoušek je technických. Bude to velice těžké. Ale to je i zajímavé, pojedu tak rychle jak jen budu moct, ale abych neudělal chybu. Pro nás je důležité závod dokončit a pro mě naučit se toho tolik, kolik zvládnu.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?