Sebastien Loeb ví, že jestli si chce udržet slibnou pozici pro boj o titul, nemá zrovna na výběr.
Stávající světový šampion sice v posledních dvou podnicích snížil ztrátu z původních 10 bodů na 4, ale v Japonsku očekává velmi tuhý boj i navzdory tomu, že zde obhajuje vítězství, a jelikož se poslední dvě bitvy odehrály na asfaltu, očekává Loeb od Marcuse útok na prvenství.
„Po Japonku se pojedou už jen dvě rally a s naší ztrátou nám nezbývá než jet na maximální možné riziko. Před španělskou soutěží jsem potřeboval vyhrát všech pět zbývajících soutěží. Po Korsice mi k jistotě stále 3 vítězství chybí. Musíme dojet před Marcusem, nebo se o to alespoň pokusit. Pokud uspějeme a Marcus skončí druhý, budeme ztrácet dva body a boj o titul bude ještě více otevřený. Nebude to jednoduché, protože on je zde velmi rychlý, ovšem budeme na něj tlačit. Žádný z nás si nemůže dovolit udělat sebemenší chybu."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?