Sebastien Loeb ví, že jestli si chce udržet slibnou pozici pro boj o titul, nemá zrovna na výběr.
Stávající světový šampion sice v posledních dvou podnicích snížil ztrátu z původních 10 bodů na 4, ale v Japonsku očekává velmi tuhý boj i navzdory tomu, že zde obhajuje vítězství, a jelikož se poslední dvě bitvy odehrály na asfaltu, očekává Loeb od Marcuse útok na prvenství.
„Po Japonku se pojedou už jen dvě rally a s naší ztrátou nám nezbývá než jet na maximální možné riziko. Před španělskou soutěží jsem potřeboval vyhrát všech pět zbývajících soutěží. Po Korsice mi k jistotě stále 3 vítězství chybí. Musíme dojet před Marcusem, nebo se o to alespoň pokusit. Pokud uspějeme a Marcus skončí druhý, budeme ztrácet dva body a boj o titul bude ještě více otevřený. Nebude to jednoduché, protože on je zde velmi rychlý, ovšem budeme na něj tlačit. Žádný z nás si nemůže dovolit udělat sebemenší chybu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?