Marcus předpokládá, že se rozhodující boj o titul mezi ním a Loebem přenese až do Walesu. Finský matador světových soutěží před posledními třemi závody vede o čtyři body před Francouzem. Ještě před dvěma závody vedl o deset bodů, poslední dva asfaltové podniky ale udělaly své.
Po dvou „asfaltových“ vítězstvích Loeba se očekává, že Marcus opět na šotolině odskočí ve vedení šampionátu. Vedoucí muž věří, že se mu podaří natáhnou náskok v čele , ale zároveň ví, že to nebude pravděpodobně stačit na získání titulu před Walesem.
„Je to velice těsné. Vítězství v Japonsku by bylo pochopitelně pomocí k cestě za titulem. Myslím si, že vše spěje k rozhodnutí až ve finále. Šampionát jezdců je velice atraktivní. Mezi námi jsou jen čtyři body, což není žádný komfortní náskok.“
Marcus se na nastávající soutěž už těší. „Zdejší tratě jsou velice úzké, ale to nic nemění na tom, že musíte jet velice rychle, ale opatrně. To mi trošku připomíná rychlostní zkoušky ve Velké Británii a na některých místech dokonce i Finsko. To od nás vyžaduje velikou opatrnost, protože na zdejších tratích jsou vyjeté koleje.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?