Marcus předpokládá, že se rozhodující boj o titul mezi ním a Loebem přenese až do Walesu. Finský matador světových soutěží před posledními třemi závody vede o čtyři body před Francouzem. Ještě před dvěma závody vedl o deset bodů, poslední dva asfaltové podniky ale udělaly své.
Po dvou „asfaltových“ vítězstvích Loeba se očekává, že Marcus opět na šotolině odskočí ve vedení šampionátu. Vedoucí muž věří, že se mu podaří natáhnou náskok v čele , ale zároveň ví, že to nebude pravděpodobně stačit na získání titulu před Walesem.
„Je to velice těsné. Vítězství v Japonsku by bylo pochopitelně pomocí k cestě za titulem. Myslím si, že vše spěje k rozhodnutí až ve finále. Šampionát jezdců je velice atraktivní. Mezi námi jsou jen čtyři body, což není žádný komfortní náskok.“
Marcus se na nastávající soutěž už těší. „Zdejší tratě jsou velice úzké, ale to nic nemění na tom, že musíte jet velice rychle, ale opatrně. To mi trošku připomíná rychlostní zkoušky ve Velké Británii a na některých místech dokonce i Finsko. To od nás vyžaduje velikou opatrnost, protože na zdejších tratích jsou vyjeté koleje.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?