Belgický pilot Francois Duval po svých dobrých výkonech na asfaltových soutěžích v Německu a na Korsice zřejmě nadchnul tým Kronos, který jej nečekaně přihlásil i na Irskou rally.
Tým připravující vozy Citroën se údajně snaží zajistit pro belgického mladíka Citroën C4 WRC. A touto zprávou se začíná v kuloárech tipovat jaký program čeká Duvala v příští sezoně. Je možné že pojede v barvách Kronos, který je vlastně „béčkovým“ týmem továrního Citroënu a to s vozem Citroën C4 WRC.
Ke startu v Irské rally se vyjádřil sám Francois Duval a také Marc Van Dalen z týmu Kronos. „Kronos nenominoval Irskou rally do svého programu, proto bych jel jako soukromník se startovním číslem 16 a s Citroënem C4 WRC. Je potřeba myslet pozitivně. To jsem se naučil při kontaktu s Pyramid Technologies. Marc van Dalen udělá všechno, abych mohl jet v Irsku a ve Walesu, a já mu držím palce!"
Marc van Dalen dodal: „Přihlásili jsme Francoise do Irska, ale kdyby se nám pro něj nepodařilo zajistit vůz, nečeká nás žádný postih ze strany FIA."
Kvalitní výkony belgického jezdce mu mohou v budoucích letech zajistit angažmá v některém továrním týmu, každá zkušenost je proto nadmíru cenná.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?