Belgický pilot Francois Duval po svých dobrých výkonech na asfaltových soutěžích v Německu a na Korsice zřejmě nadchnul tým Kronos, který jej nečekaně přihlásil i na Irskou rally.
Tým připravující vozy Citroën se údajně snaží zajistit pro belgického mladíka Citroën C4 WRC. A touto zprávou se začíná v kuloárech tipovat jaký program čeká Duvala v příští sezoně. Je možné že pojede v barvách Kronos, který je vlastně „béčkovým“ týmem továrního Citroënu a to s vozem Citroën C4 WRC.
Ke startu v Irské rally se vyjádřil sám Francois Duval a také Marc Van Dalen z týmu Kronos. „Kronos nenominoval Irskou rally do svého programu, proto bych jel jako soukromník se startovním číslem 16 a s Citroënem C4 WRC. Je potřeba myslet pozitivně. To jsem se naučil při kontaktu s Pyramid Technologies. Marc van Dalen udělá všechno, abych mohl jet v Irsku a ve Walesu, a já mu držím palce!"
Marc van Dalen dodal: „Přihlásili jsme Francoise do Irska, ale kdyby se nám pro něj nepodařilo zajistit vůz, nečeká nás žádný postih ze strany FIA."
Kvalitní výkony belgického jezdce mu mohou v budoucích letech zajistit angažmá v některém továrním týmu, každá zkušenost je proto nadmíru cenná.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?