Dlouho očekávaný debut na korsické rally uskutečnil tovární tým Suzuki s vozem SX4 WRC, soutěž však pojal především jako testování.
Po problémech, které se vlekly hned od první etapy, se japonský tým v konečném pořadí objevil až na 31. místě celkového pořadí. Těšit je ovšem může fakt, že s fungujícím autem dokázali zajíždět stejné časy jako Henning Solberg, jenž s Focusem WRC dokončil soutěž jako devátý.
Hlavním cílem Suzuki bylo testovat vůz a získávat cenné zkušenosti. Nicolas Bernardi soudí, že účast byla velmi užitečná. „Byli jsme schopni zužitkovat mnoho věcí, které jsme získali z předešlého testování, zároveň jsme objevili mnoho nových věcí, které bude potřeba doladit."
„Jsme velmi spokojeni, protože se nám podařilo splnit náš hlavní úkol, a to zdárně dovézt auto až do cíle," připomněl týmový ředitel Nobuhiro Tajima. „Menší problémy jsme zaznamenali jen s hydraulikou, ale to patří k testování. Tato zkušenost nám velmi pomohla, protože jsme získali spoustu informací, které nám pomohou v dalším vývoji našeho auta."
Tým Suzuki nyní vynechá následující dva podniky světového šampionátu v Japonsku a Irsku. Zpátky se vrátí až na závěrečnou soutěž, kterou bude britská rally.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?