Díky Sébastienu Loebovi dokázal tým Citroën vyhrát korsickou rally už potřetí.
„Pro další vývoj šampionátu zde bylo důležité zvítězit, a to se nám i podařilo. Nyní jsme 4 body za Marcusem, takže je všechno stále otevřené. Pokud vyhraji všechny zbývající soutěže, budu mistrem. Nic jiného mi nezbývá, je to má jediná šance, ale bude to velmi složité. Hodně mi pomohly poslední dvě vítězství. Samozřejmě bych byl raději, kdyby mezi mnou a Marcusem byl ještě někdo jiný, ale to teď bohužel není možné. Marcus byl opravdu rychlý, hlavně na startu, ale pak jsme ho zvládli překonat. Není to špatné, dva body jsou stále dva body."
Zároveň však před vedoucím jezdcem šampionátu skládá poklonu: „Marcus je jako kvalitní ročník vína, čím starší, tím lepší. Už od startu byl velmi rychlý a dokázal, že mu nedělá problém bojovat o vítězství i na asfaltu. Před Irskem si na něj budeme muset dát velký pozor."
Grönholm dodává: „Ano byla to dobrá soutěž. Hlavně jsme se nebáli riskovat s výběrem pneumatik. Možná to byla moje nejlepší na zpevněném povrchu, nicméně ani to na Sébastiena nestačilo."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?