Martin Prokop s Janem Tománkem dovedli svůj speciál Citroën C2 S1600 na Korsice k druhému vítězství v sezoně, čímž definitivně uhájili třetí příčku v konečné klasifikaci juniorského šampionátu.
Před závěrečnými čtyřmi zkouškami Korsické rally byly karty v zásadě rozdány. Martin Prokop s Janem Tománkem zvládli první průjezdy dvojice zkoušek v rozumném tempu a druhého Béreše udrželi nadále ve větší vzdálenosti (+ 34.5 sekundy). Do druhé sekci tak šli s jednoznačnou taktikou vyvarovat se chyby, čemuž odpovídaly i dosažené časy. Přesto dvě šestá místa znamenala udržení vedoucí pozice i bodového zisku. Vítězstvím na Korsice tak Martin Prokop navázal na výsledky z Německa a Katalánska, čímž potvrdil svou příslušnost k nejužší juniorské špičce. Celková třetí příčka v JRC znamená pro českého pilota i možnost zúčastnit se testování továrního týmu Citroën Sport, které by mělo obsahovat i možnost okusit speciál Citroën C4 WRC. „V podstatě jsme dnes pokračovali v tempu z druhé etapy. Vzhledem k vývoji jsme nemuseli nějak zrychlovat, spíše jsem se vyhýbal všem kamenům, dírám, snažil jsem se ani příliš nezkracovat trať. To nás samozřejmě stálo dost času, ale mohli jsme si to dovolit.“ „Před startem posledního testu jsem byl hodně nervózní. Stále jsem měl na paměti loňský ročník, kdy se jelo na stejných vložkách. Hlavně jsem nechtěl chybovat, což společně s defektem mohlo zásadně ovlivnit konečné výsledky. Z vítězství mám samozřejmě obrovskou radost. V první etapě jsem dokázal, že bychom mohli držet krok i s továrními jezdci Suzuki, po jejich problémech už nebylo nasazení takové a spíše jsme si kontroloval svůj náskok před Ďodim Bérešem, jenž nás stále mohl předstihnout v konečném pořadí juniorského šampionátu. Při pohledu na konečnou klasifikaci mě bude výpadek ve Finsku mrzet ještě více,“ uvedl v cíli šťastný Martin Prokop.
Martin Prokop s Janem Tománkem uzavřou letošní sezonu na britských ostrovech. V Irsku i ve Walesu však usednou do vozu Mitsubishi Lancer Evo IX.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?