Druhá etapa Korsické rally zase o něco více přiblížila k vítězství posádku Sébastien Loeb/Daniel Elena s vozem Citroën C4 WRC a jen potvrdila jejich útok na čelo šampionátu. Dani Sordo, týmová dvojka, zakončil dnešní den na třetím místě.
„Včerejší zkoušky byly velmi podobné jak ve Španělsku, ale dnes to bude typické zdejší prostředí," varoval ráno šéf týmu Guy Fréquelin.
„Dnešní program byl opravdu náročný, hned první RZ byla opravdu hodně znečištěná, pak následovala hodně úzká a hrbolatá zkouška, na posledním testu před zajetím do servisní zóny nám zase daly zabrat pneumatiky, takže toho bylo opravdu hodně," zhodnotil Sébastien Loeb ranní část II. etapy.
Nicméně ani to mu nezabránilo všechny tři testy vyhrát a navýšit tím náskok. „Zatím jsme teprve v polovině, a ačkoliv jsme zvýšili náskok na 12,6s, nemůžeme polevit z tempa. Pokusíme se pokračovat ve stejném i odpoledne."
Španěl Dani Sordo měl v dopolední části problémy se správným nastavením vozu, během servisní pauzy však udělali mechanici změny v nastavení převodovky a zavěšení, což se projevilo hned při prvním odpoledním testu, který dokázala tato posádka vyhrát. „Změny, které jsme provedli, mi dodaly jistotu a sebevědomí. Nyní ztrácíme na Marcuse téměř půl minuty, ale zítra ráno se s tím pokusíme ještě něco udělat, nicméně to bude velmi složité."
Odpolední část opět přála Loebovi, když dokázal ve všech třech testech dojet před svým hlavním rivalem a opět tak navýšit náskok. Dva nejrychlejší časy mu zajistily náskok 27,5s a má tak nejlepší výchozí pozici pro zítřejší poslední etapu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?