Druhá etapa Korsické rally zase o něco více přiblížila k vítězství posádku Sébastien Loeb/Daniel Elena s vozem Citroën C4 WRC a jen potvrdila jejich útok na čelo šampionátu. Dani Sordo, týmová dvojka, zakončil dnešní den na třetím místě.
„Včerejší zkoušky byly velmi podobné jak ve Španělsku, ale dnes to bude typické zdejší prostředí," varoval ráno šéf týmu Guy Fréquelin.
„Dnešní program byl opravdu náročný, hned první RZ byla opravdu hodně znečištěná, pak následovala hodně úzká a hrbolatá zkouška, na posledním testu před zajetím do servisní zóny nám zase daly zabrat pneumatiky, takže toho bylo opravdu hodně," zhodnotil Sébastien Loeb ranní část II. etapy.
Nicméně ani to mu nezabránilo všechny tři testy vyhrát a navýšit tím náskok. „Zatím jsme teprve v polovině, a ačkoliv jsme zvýšili náskok na 12,6s, nemůžeme polevit z tempa. Pokusíme se pokračovat ve stejném i odpoledne."
Španěl Dani Sordo měl v dopolední části problémy se správným nastavením vozu, během servisní pauzy však udělali mechanici změny v nastavení převodovky a zavěšení, což se projevilo hned při prvním odpoledním testu, který dokázala tato posádka vyhrát. „Změny, které jsme provedli, mi dodaly jistotu a sebevědomí. Nyní ztrácíme na Marcuse téměř půl minuty, ale zítra ráno se s tím pokusíme ještě něco udělat, nicméně to bude velmi složité."
Odpolední část opět přála Loebovi, když dokázal ve všech třech testech dojet před svým hlavním rivalem a opět tak navýšit náskok. Dva nejrychlejší časy mu zajistily náskok 27,5s a má tak nejlepší výchozí pozici pro zítřejší poslední etapu.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?