RALLY DE FRANCE - CRT KOPECKÝ (PO 2. ETAPĚ): V závěru sobotní etapy postihly vůz Citroën Xsara WRC posádky Francois Duval-Patrick Pivato technické problémy.
Vůz belgicko-francouzské dvojice v důsledku technické závady nebyl schopen ve stanovený čas dojet do závěrečného sobotního servisu. Posádka byla penalizována a následně odstoupila ze sobotní etapy. Tím se vůz Škoda Fabia WRC v barvách Czech Rally Teamu Kopecký pilotovaný českou posádkou Jan Kopecký-Filip Schovánek posunul na osmou pozici v Rallye Korzika před závěrečnou etapou.
Průběžné pořadí v Rallye Korzika:
1. LOEB S. / ELENA D. Citroën C4 WRC 2. GRÖNHOLM M. / RAUTIAINEN T. Ford Focus RS WRC 07 +0:27.5 3. SORDO D. / MARTI M. Citroën C4 WRC +1:00.6 4. LATVALA J.-M. / ANTTILA M. Ford Focus RS WRC 06 +2:23.9 5. SOLBERG P. / MILLS P. Subaru Impreza WRC 2007 +2:30.9 6.ATKINSON Ch. / PREVOT S. Subaru Impreza WRC 2007 +2:49.3
8. KOPECKÝ JAN / SCHOVÁNEK FILIP ŠKODA Fabia WRC +5:52.9 CRT Kopecký
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?