Marcus Grönholm vede po RZ3 celkovou klasifikaci Rally Korsika. Jeho stájový kolega Mikko Hirvonen ze soutěže odstoupil. Citroeny zatím hlídají druhou a třetí pozici.
První rychlostní zkouška letošní Rally Korsika byla kvůli divákům zrušen a jezdci absolvovali jen volný průjezd tímto testem. Závodit se tak začalo až na RZ2. Jejím vítězem se stal Grönholm, když druhého Sorda zasebou nechal 2,8 vteřiny. Třetí příčku obsadil Loeb. Jan Kopecký zahájil soutěže jedenáctým nejrychlejším časem. S napětím se pak očekával první ostrý start soutěžního speciálu Suzuki SX4 WRC. Nicolas Bernardi za jeho volantem začal v soutěži opatrněji, což dokazuje jeho 16. čas na RZ2. Cílem nového týmu Suzuki je především získání zkušeností a poznatků ze soutěže a proto se ani nějaké špičkové časy nedaly očekávat Ve třetím rychlostním testu skončila přinejmenším dnešní etapa pro dvojku Fordu Mikko Hirvonena. Podle dostupných informací Hirvonen poškodil svůj vůz a poté zůstal stát na trati zkoušky. samozřejmě ještě není jasné zda Hirvonen využije SuperRally a odstartuje do zítřejší etapy Třetí vložku vyhrál Grönholm. Ani za ním se však nic neměnilo. Druhý dojel Sordo, a to pouze se ztrátou 0,1 vteřiny. Třetí příčku v RZ3 obsadil opět Loeb. Náš Jan Kopecký začal po havárii na minulé soutěži opatrněji, přesto mu zatím po třech zkouškách patří celkové deváté místo. Ve vedení celé soutěže je Grönholm s náskokem 2,9 vteřiny na Sorda a 4,1 vteřiny na Loeba. V JRC zatím k radosti českých fandů dominuje Martin Prokop s Citroenem C2 S1600. prokop jednu zkoušku vyhrál a na další dojel druhý. Celkově po RZ3 vede pořadí JRC s náskokem jedné vteřiny na Aavu
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?