Marcus Grönholm vede po RZ3 celkovou klasifikaci Rally Korsika. Jeho stájový kolega Mikko Hirvonen ze soutěže odstoupil. Citroeny zatím hlídají druhou a třetí pozici.
První rychlostní zkouška letošní Rally Korsika byla kvůli divákům zrušen a jezdci absolvovali jen volný průjezd tímto testem. Závodit se tak začalo až na RZ2. Jejím vítězem se stal Grönholm, když druhého Sorda zasebou nechal 2,8 vteřiny. Třetí příčku obsadil Loeb. Jan Kopecký zahájil soutěže jedenáctým nejrychlejším časem. S napětím se pak očekával první ostrý start soutěžního speciálu Suzuki SX4 WRC. Nicolas Bernardi za jeho volantem začal v soutěži opatrněji, což dokazuje jeho 16. čas na RZ2. Cílem nového týmu Suzuki je především získání zkušeností a poznatků ze soutěže a proto se ani nějaké špičkové časy nedaly očekávat Ve třetím rychlostním testu skončila přinejmenším dnešní etapa pro dvojku Fordu Mikko Hirvonena. Podle dostupných informací Hirvonen poškodil svůj vůz a poté zůstal stát na trati zkoušky. samozřejmě ještě není jasné zda Hirvonen využije SuperRally a odstartuje do zítřejší etapy Třetí vložku vyhrál Grönholm. Ani za ním se však nic neměnilo. Druhý dojel Sordo, a to pouze se ztrátou 0,1 vteřiny. Třetí příčku v RZ3 obsadil opět Loeb. Náš Jan Kopecký začal po havárii na minulé soutěži opatrněji, přesto mu zatím po třech zkouškách patří celkové deváté místo. Ve vedení celé soutěže je Grönholm s náskokem 2,9 vteřiny na Sorda a 4,1 vteřiny na Loeba. V JRC zatím k radosti českých fandů dominuje Martin Prokop s Citroenem C2 S1600. prokop jednu zkoušku vyhrál a na další dojel druhý. Celkově po RZ3 vede pořadí JRC s náskokem jedné vteřiny na Aavu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?