Španělská rally nám dosáhla své poloviny. Sebastian Loeb se dál drží v čele průběžného pořadí. Kryje mu záda Dani Sordo. Jezdci fordu se dnes trochu zlepšili, přesto na Citroeny nemají. Jan Kopecký Super Rally nevyužil.
Pořadí Španělské rally po deseti odjetých rychlostních zkouškách se zdá být ustálené. V čele soutěže je Loeb s náskokem 14,4 vteřiny na Sorda. Marcusi Grönholmovi se podařilo za čtyři testy stáhnout na Loeba jen necelých pět vteřin. Jeho ztráta na třetím místě činí 47,6 sekundy.
Grönholmův parťák Hirvonen je čtvrtý, na Loeba však ztrácí už minutu. Pokud nebude úřadující šampión chybovat, nedá se zřejmě očekávat nějaká výrazná změna na čele výsledkové listiny.
Ani na dalších místech se toho příliš nezměnilo. Páté místo si drží Duval a šesté Petter Solberg. Latvala je sedmý s půlminutovým náskokem na Atkinsona. Za ním je na deváté příčce Pons a desítku nejrychlejších uzavírá Henning Solberg. Jeho ztráta je však už více než sedmi minutová.
Martin Prokop se v juniorské kategorii posunul o jednu příčku dopředu. Urmo Aava totiž na dnešní druhé zkoušce zřejmě chyboval a propadl se až za Prokopa. Pořadí JRC stále vede P.G. Andersson s náskokem jedné minuty a osmi vteřin. Výsledky soutěže můžete sledovat zde
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?