Španělská rally nám dosáhla své poloviny. Sebastian Loeb se dál drží v čele průběžného pořadí. Kryje mu záda Dani Sordo. Jezdci fordu se dnes trochu zlepšili, přesto na Citroeny nemají. Jan Kopecký Super Rally nevyužil.
Pořadí Španělské rally po deseti odjetých rychlostních zkouškách se zdá být ustálené. V čele soutěže je Loeb s náskokem 14,4 vteřiny na Sorda. Marcusi Grönholmovi se podařilo za čtyři testy stáhnout na Loeba jen necelých pět vteřin. Jeho ztráta na třetím místě činí 47,6 sekundy.
Grönholmův parťák Hirvonen je čtvrtý, na Loeba však ztrácí už minutu. Pokud nebude úřadující šampión chybovat, nedá se zřejmě očekávat nějaká výrazná změna na čele výsledkové listiny.
Ani na dalších místech se toho příliš nezměnilo. Páté místo si drží Duval a šesté Petter Solberg. Latvala je sedmý s půlminutovým náskokem na Atkinsona. Za ním je na deváté příčce Pons a desítku nejrychlejších uzavírá Henning Solberg. Jeho ztráta je však už více než sedmi minutová.
Martin Prokop se v juniorské kategorii posunul o jednu příčku dopředu. Urmo Aava totiž na dnešní druhé zkoušce zřejmě chyboval a propadl se až za Prokopa. Pořadí JRC stále vede P.G. Andersson s náskokem jedné minuty a osmi vteřin. Výsledky soutěže můžete sledovat zde
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?